WHAT I GOT FOR MY BIRTHDAY (23)

Jak již bývá zvykem, i letos jsem se rozhodla Vám ukázat co jsem dostala k narozeninám. Já osobně takové články čtu ráda, líbí se mi pozorovat, co si kdo přál a jestli se mu přání vyplnila. Každý rok - a letos zejména - mám z dárků obrovskou radost. Není to vůbec o penězích, ale o tom, že si ten člověk udělá čas a zamyslí se nad tím, co by Vám udělalo radost, i kdyby to měl být Váš oblíbený sprchový gel nebo svíčka. Celé je to o tom, že si na Vás člověk vzpomene a ukáže, že mu na Vás záleží. 

Kromě peněz a nějakých maličkostí, které tady neuvádím, uvidíte hlavní dárky níže. Vzhledem k tomu, že se budu v brzké době stěhovat do zahraničí, tak mým hlavním dárkem byla série nutných očkování, haha. Kromě toho mě mamka vybavila také sadou nových kufrů. Když už se jednou stěhuji, tak stylově. Kufry jsou stejné jako na obrázku, akorát jsou černé a mám z nich velikou radost. Jak mám ale zabalit celý svůj "život" do 3 kufrů, včetně veškeré elektroniky, to je mi záhadou. Pokud se někdo z Vás již stěhoval, nejlépe letadlem, a tak měl, stejně jako já, váhový limit, dejte vědět, protože už teď z toho mám hrůzu. 


Na památku mi mamka také koupila Pandoru. Můj Pandora náramek, který mám již přes 3 roky, se začíná pomalu, ale jistě plnit. Delší dobu jsem pokukovala po kolekci Essence, která je taková "jemnější" než má klasická Pandora a moc se mi líbila. Pomocí jednotivých přívěsků můžete vyjádřit různe pocity, Vaše znamení apod. Mně mamka koupila náramek s jedním jediným přívěskem, který znamená "happiness". Myslím, že to vyjadřuje přesně to, v co doufáme obě dvě, že se mi bude v novém domově a v nové zemi dařit a že budu jednoduše šťastná a že půjdu štěstí naproti. 



Nakonec jsem si ještě mohla něco vybrat během našeho girls tripu do Budapeště. Konečně jsem sehnala dlouho chtěnou krajkovou podprsenku bez kostic. Nikde nedře, nikde neškrtí a je opravdu pohodlná. Původně jsem si myslela, že takové podprsenky jsou vhodné pouze pro ženy, které mají menší poprsí, ale i mně sedí perfektně. Plánuji si ji pořídit ještě ve více barvách. Posledním kouskem od mamky jsou nové tepláky. Co k nim říct, jsou pohodlné, no prostě tepláky na doma. 



Znáte ten pocit, když si prostě s někým sednete? Nepotřebujete k tomu roky společné historie, zážitky, kdy jste spolu chodily do mateřské školky a Vaše rodiny se odjakživa kamarádily. Prostě cvak - sednete si. Tak přesně tak to mám s kamarádkou Nikčou (čaaau). Známe se teprve od podzimu, poznaly jsme se náhodou, přesto, že jsme spolu chodily na stejnou vysokou, tak jsme se neznaly. Nebo alespoň já o ní neměla ani tušení. Jednou jsme si napsaly ohledně školního projektu a od té doby jsme spolu v kontaktu snad denně. Společně jsme prošly všemi zkouškami (těmi na vysoké škole i těmi životními) a zkrátka si rozumíme. A zrovna proto jsem ráda, že jsem za sebou konečně nechala tu etapu, kdy jsem se pořád vázala na lidi z gymplu. To už je pryč, všichni jsme jinde a já konečně taky. No, škoda, že se teď stěhuju, ale věřím, že se zvládneme vídat i tak * To jsem trochu odbočila, pojďme k dárkům. 

Takže Nicole byla přesně ten člověk, o kterém jsem mluvila výše. Člověk, který obdaruje druhého něčím, co ví, že mu udělá radost a má to nějaký hlubší smysl. No, co budu povídat, přesně se mi trefila do vkusu, i když mě by samozřejmě potěšil i samotný hrneček. Dárky nechala krásně zabalit, nezapomněla ani na přání a je vidět, že si na tom dala záležet a to mi udělalo největší radost. Nezapomněla na společnou fotku, na to, jak miluju boty TOMS, ani na to, že jsem toužila po růžovém přívěsku na mou pandoru. Čaje English Tea Shop patří mezi moje nejoblíbenější a hrneček?! Ten vezu do Dubaje, i kdybych ho měla celou cestu letadlem vézt na klíně. Byl to skvělý nápad nechat takhle něco vyrobit na památku. Pokud budu mít někdy horší den a hrozné pasažéry v letadle, tak si udělám čaj do tohoto hrnečku a řeknu si, že já jsem přeci "nejlepší letuška", tak ať mi klidně vlezou na záda. 









5 comments

  1. Ta Pandora je úžasná! :) Všechno nejlepší!
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  2. Teda ty dárky od kamarádky jsou vážně pecka. Přesně takhle já to mám se svojí kamarádkou taky. Vím, že jakmile mi dá nějaký dárek, tak se vždycky trefí. Netuším, jak to dělá, ale věci od ní většinou nejvíc využiju, nosím, vypotřebuju atd. :)
    Jinak přeju taky všechno nej nej nej! :)

    ReplyDelete
  3. Dodatečně všechno nejlepší! :)

    ReplyDelete
  4. Krásné dárečky! :) A ta krajková podprsenka je dokonalá!

    http://marketafrank.com

    ReplyDelete