SHOPPING SPREE

Minulý víkend se ve Fashion Areně ve Štěrboholích konala jejich oslava narozenin. Minulý rok, kdy Arena slavila 7. narozeniny, jsem si tam dobře nakoupila, byl tam i dobrovodný program a malé pohoštění. Letos jsem se tam proto vydala znovu a zašla cíleně jen do jednoho obchodu, do Manga, kde měli ještě další 30% slevy. Mango patří mezi obchody, kde nakupuji nejraději, ale vzhledem k poměrně vysokým cenám tam nenakupuji tak často, jak bych chtěla. Letošní nákupy se mi opravdu povedly, po celkovém součtu cen za nové oblečení jsem zjistila, že jsem ušetřila více než polovinu peněz. :) 

Po Mangu jsem ještě zašla do obchodu Calzedonia, kde si vždy koupím nové černé punčocháče - jiné, než černé nenosím a Calzedonia má podle mě nejlepší. Poté jsem se jela, ověšená taškami, podívat do Europarku, kde jsem ještě v H&M sháněla nějaké věci. Nakonec se mi tam nic nelíbilo (kromě sady náušnic) a po několika hodinách nakupování už jsem byla hodně unavená, tak jsem jako poslední obchod zvolila C&A, kam snad nikdy nechodím. Ale jsem ráda, že jsem šla, protože veškeré zbylé položky na mém must have listu jsem dokoupila právě tam - hnědou kabelku, černou kabelku se stříbrnými detaily, vzorovanou šálu i pletený svetr. Nejlepším kupem byl ale rozhodně kabát (na poslední fotce), který jsem ve slevě ulovila za 500,- kč.

Domu jsem dojela až večer (povedlo se mi nastoupit do špatného autobusu a málem i do špatného vlaku, takže jsem domu jela skoro dvě hodiny, asi jsem mela špatný den haha), a to jsem s nákupy začínala už dopoledne, unavená, hladová, ale šťastná jako už dlouho ne. Je zajímavé, jak materální věci dokážou udělat radost, tedy alespoň mně. 









Celkové nákupy: 
- pletené šaty
- černý koženkový křivák 
- kostkovaná šála
- taštička na klíče 
- sada náušnic
- černé punčocháče
- černá kabelka se stříbrnými detaily
- hnědá kabelka se zlatými detaily
- pletený svetr 
- bílá mikina
- bílé kalhoty (kratší)
- černé úzké kalhoty s jemným vzorem
- bílé boyfriend kalhoty 
- černé kalhoty se zapínáním vzadu 
- černý kabát 

8 comments

  1. Všetky kúsky sa mi veľmi páčia, určite by som ich uvítala v mojom šatníku, no ten kabát je top!

    ReplyDelete
  2. Úplně všechno bych brala hned teď! Hlavně ten černý kabátek, křivák, kabelky..prostě všechno! :D

    Style Solution

    ReplyDelete
  3. Všechny věci teda vypadají hrozně super ale ten žlutý svetr mi padl do oka! :) a ten kabát je taky něco :O máš dobrý vkus! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  4. Podařilo se ti ulovit vážně krásné a nadčasové kousky!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ten kabát je boží a co teprve ten křivák ! Super ! Taky se někdy musím zas podívat do Fashion arény, ale je to dost z ruky no.

    ReplyDelete
  6. wau skvelé nákupy :) páči sa mi kabatik a šála :)

    ReplyDelete
  7. Tak černý kabát je naprosto bezkonkurenční, krása! :)

    ReplyDelete