BRATISLAVA, SLOVAKIA

V pátek ráno jsem se vydala na cestu do Bratislavy, kam jsem se moc těšila, hlavně kvůli vánočním trhům. Miluju totiž Vánoce a každý rok se nemůžu dočkat adventu, kdy jsou konečně trhy i vánoční stromeček. Jela jsem vlakem brzy ráno, cesta do Bratislavy trvala přes 4 hodiny. Doufala jsem v prázdné kupé, kterého jsem se samozřejmě nedočkala, kupé bylo úplně narvané a každý mluvil tak nahlas, že ani z toho filmu, na který jsem koukala, jsem nic neměla. Nakonec se mi podařilo usnout a po 4 hodinách jsem dojela na místo. 


V Bratislavě jsme se nejdříve ubytovali, pak si hladoví došli na oběd a nakonec si prošli město, hrad a když se začalo stmívat, tak jsme šli konečně na trhy. V Bratislavě, oproti třeba Vídni nebo Praze, jsou trhy zaměřené téměř jenom na jídlo. Nejsou tam skoro žádné výrobky na prodej, ale samé jídlo, což mně osobně třeba ani nevadí :D


Dala jsme si medovinu, nezdravý mastný, ale dobrý bramborák a palačinku s nutellou a akorát mi potom večer bylo zle, ale stálo to za to, haha. Pak jsme se ještě zastavili v drogerii, kde jsem si jen dokoupila nějaké produkty, které mi docházely. Konečně jsem si také pořídila Make Me Brow od Essence, který u nás byl většinou vyprodaný. Moc mi vyhovuje, protože je to konečně ten správný odstín a aplikace je jednoduší, než vyplňování obočí pomocí stínů či tužky na obočí. 

Na hotel jsme došli večer a unavení docela rychle usli, druhý den jsme měli budík opět nastavený hodně brzo ráno, protože jsme jeli jedním z prvních ranních vlaků do Vídně na celý den. O tom napíši v příštím článku. 

Teď už sedím doma, doháním resty z víkendu a plánuji si nadcházející týden - měla bych opět začít pracovat ve školce, tak se opravdu těším, malý děti mi už moc chyběly. :)









No comments