MY HAIR CARE ROUTINE

Vlasová péče, téma, o kterém jsem si nemyslela, že o něm někdy napíši článek. Sešlo se mi doma ale více produktů, které se rychle staly mými oblíbenými, a tak jsem si rozhodla, že Vám je ukáži. Nejsem žádný odborník, jednoduše jsou to přípravky, které mě a mým vlasům vyhovují. 

Moje vlasy jsou opravdu husté, u hlavy jemnější a rovné a od uší dolů vlnité. Snažím se jim tedy dopřát odpovídající péči, především olejíčky na suché konečky či šampony přímo určené na vlnité vlasy. Vlasy si myji 2x týdně, fén nepoužívám a žehličku max. 3x měsíčně.

Momentálně mám bohužel problémy s lupy (i díky práškům, které teď beru, je moje vlasová pokožka mnohem sušší). Používám proto šampon od značky Eucerin, který jsem kupovala v lékárně a který je právě určený na vlasy s lupy. Také jsem si koupila šampon od značky Balea, který si hodně holek chválí. Krásně voní, a tak se těším, až ho po Eucerinu vyzkouším. 


Ve dnech, kdy si nestíhám vlasy umýt, používám suchý šampon od Batiste. Vlasy díky němu další den vypadají ještě docela únosně, krásně voní a dobře se vyčesává. 


Co se týče masek a balzámů, tak buď používám bezoplachový balzám od Schwarzkopf nebo místo balzámu použiji masku od Garnier - Fructis či L'ORÉAL - Curl Contour, která je určena speciálně pro vlnité/kudrnaté vlasy. Obě krásně voní a mám po nich pocit, že jdou vlasy dobře rozčesat a že mi "zachovávají" a hezky definují moje vlny.


Olejíčky používám přibližně dvakrát týdně, vždy po umytí vlasů. Olejíček zapracuji do vlhkých vlasů prosušených ručníkem a nechám působit. Po něm mám vlasy krásně jemné a hebké, což je především u mých vln, důležité. Mezi mé oblíbené patří ten od L'ORÉAL - Hedvábný olej a od značky Nouvelle - Drop of Light. 


Jak jsem již zmínila, tak si vlasy nefénuji, chci, aby uschly samy bez přídavného tepla. Bohužel mám ale vlasů tolik, že mnohdy schnou okolo 3 hodin. Když si večer plánuji vlasy vyžehlit, tak před použitím žehličky na vlasy nastříkám sprej od L'ORÉAL - Studio Silk&Gloss. Používám ho již roky a vyhovuje mi nejvíce. 


Lak na vlasy jsem dříve nepoužívala, nepotřebovala jsem ho, ale poslední dobou jsem zjišťovala, že bych potřebovala dobře zafixovat postranní poletující vlasy v drdolu, či zafixovat celý účes. Můj lak na vlasy je také od L'ORÉAL, mám ho zatím krátce, ale moc se mi líbí, že vlasy neslepuje, dobře je zafixuje a nezatěžuje je. Příjemná vůně je jen dalším bonusem. 


Jaké jsou Vaše oblíbené přípravky na vlasy? Žehlíte si je, kulmujete či fénujete? Ráda si o tom přečtu v komentářích.

8 comments

  1. ten olejček od L´Oreál je naozaj super :) ja som minule našla jeden úchvatný v obyčajnej dm-ke od značky Balea a nedám naň dopustiť ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. šampon od Balei taktiež používam, len špecialny na blond vlasy a je úžasný, moje vlasy su po ňom vždy krásne lesklé a jemné!:) a bezoplachový balzam používam tiež, len sa mi už momentálne minul, ale určite si ho pôjdem dokupiť, lebo je naozaj skvelý!:)

    Saja Frey blog

    ReplyDelete
  3. Batiste je můj každodenní pomocník a už si to bez něj nedokážu představit :D :)
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  4. Eucerin bol pre mňa veľká pomoc, čo sa týka mojej vlasovej pokožky :)

    Nicolette Lear

    ReplyDelete
  5. Pokukuju po tom suchém šamponu :)

    ReplyDelete
  6. ten suchý šampon už komentujem asi na 4 blogu..no vyzerá skvelo :D a gliss kur je taká klasika :)

    ReplyDelete
  7. Gliss Kur mám naozaj veľmi rada a dokonca aj ja mám tento

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Gliss Kur olejíčky mám velice ráda, aplikuji ho po každém umytí do vlhkých vlasů ke konečkům a pak profouknu fénem :)

    ReplyDelete