VIENNA, AUSTRIA


Minulý víkend jsme strávili v Bratislavě a ve Vídni. Do Vídně jsme vyrazili v sobotu vlakem, je to asi jen hodina cesty z Bratislavy. V Rakousku jsem už byla několikrát, ve Vídni naposledy asi před dvěma lety a vždy se tam ráda vracím. Přijeli jsme v 9 hodin ráno a odjížděli ve 4 odpoledne, takže jsme měli několik hodin na strávení v tomto nádherném městě. 


Předpověď hlásila, že bude krásně, okolo 5 stupňů. Co už ale aplikace v mobilu nepsala, byl ten šílený vichr, který nás tam čekal a já byla samozřejmě bez čepice. Jelikož je ale dneska středa a stále nejsem nemocná, tak sem očividně měla štěstí. Jako nejvhodnější outfit pro ten den, který by byl pohodlný, teplý a dobře vypadal, jsem zvolila termo triko, tílko, svetr, upnuté kalhoty, nový kabát a nejpohodlnější boty na světě - New Balance. Doplnila jsem ho také pletenou kruhovou šálou a rukavicemi. 

V plánu jsme měli projít Mariahilferstrasse, což je jedna z největších a nejznámějších nákupních ulic ve Vídni a poté zajít na trhy. Začali jsme tedy nákupy, což nebylo moc praktické, protože jsme se s taškami tahali po zbytek dne, ale podle mapy nám nejvíce vyhovovalo začít tam a postupně se přesouvat k radnici a na Stephans Platz. Po několika neúspěšných pokusech se mi podařilo sehnat pár kousků, po kterých toužím již měsíce a v některém z příštích článků Vám je ukáži. Po nákupech byl čas na oběd, tak jsme zašli do typické rakouské restaurace na konci nákupní třídy, kde jsem si objednala pravý vídeňský řízek, který byl jeden z nejepších, jaké jsem kdy jedla. Poté nás čekala návštěva trhů, které neměly takové kouzlo jako během večera, ale stejně jsme si je rychle prošli a zamířili na Stephans Platz. Jestli se na trzích nedalo ani hnout, tak na náměstí už vůbec ne. Prošli jsme si vedlejší uličky, udělali několik fotek a výlet zakončili ve Sky Café, odkud byl nádherný výhled na celé město a kde jsem si dala vyhlášený Sacher

Tou dobou jsme v nohách měli asi 15km (krokoměr v telefonu je dobrá věc) a musím říci, že jsme byli opravdu unavení a promrzlí. Dojeli jsme odpoledním vlakem zpět do Bratislavy, kde jsme si v hotelu rychle odložili věci a pospíchali na večerní basketbal do místní haly. Zápas jsme nestihli celý, ale vím, že vyhráli domácí - to je stejně to jediný, co jsem si z toho odnesla :D I když jsme jeli do Vídně jen na pár hodin a budu uplynulý víkend ještě nějakou chvíli dospávat, tak si to ráda někdy zopakuji znovu, protože se výlet opravdu povedl. 





























No comments