NUREMBERG CHRISTMAS MARKET

Naskytla se mi příležitost podívat se na den do Německa do Norimberku, což jsem nemohla odmítnout, protože jednak miluju norimberské perníčky a jednak proto, že jsem slyšela, že v Norimberku jsou jedny z nejhezčích vánočních trhů - alespoň co se Německa týče. Jsem ráda, že si na mém pomyslném seznamu mohu odškrtnout další trhy, byla jsem už ve Vídni, Drážďanech, Ambergu, Regensburgu a Bratislavě a Norimberg byl už dlouho na mém "must see" listu. 

Velkým mínusem bylo ranní vstávání, protože jsem musela v sobotu vstávat ve 4:50, což mi moc dobře nešlo, protože jsem měla opravdu náročný týden. Nakonec jsem ještě s rezervou stihla první ranní autobus z hlavního nádraží v Praze směr Norimberk. Bohužel ale nevyšla moje rezervace sedadla u okna v horním patře autobusu a musela jsem sedět prakticky mezi dvěma řidiči. Výhled byl sice super, ale poslouchat povídání hloupých řidičů 3,5hodiny za moc nestálo a navíc tam nebylo vůbec žádné místo pro moje nohy, takže jsem musela sedět křížem.

Do Norimberku jsem, celá rozlámaná, dorazila dopoledne, kde mě táta s přítelkyní vyzvedli, odložila jsem batoh do hotelu a jen s foťákem jsme vyrazili do centra. Bylo teplo, takže jsem nepotřebovala rukavice ani čepici, které jsem s sebou táhla, ale bohužel pršelo a pršet přestalo až pozdě odpoledne. Vyrazili jsme na nějaké nákupy, koupili norimberské perníčky (rovnou 2 balení, což je nutnost) a nechyběly ani norimberské párečky jak k obědu, tak i k večeři. Asi nemusím dodávat, jak mi pak večer bylo zle od žaludku :D 

Jakmile se setmělo, tak jsme se vydali na trhy, kterých jsem se nemohla dočkat. Musím říct, že mi úplně vyrazily dech, byly zkrátka nádherný. Samozřejmě tam bylo tolik lidí, že se nedalo hnout, ale ani to nezkazilo moje nadšení. Křížem krážem jsme je prošli a poté se pomalu vydali zpět na hotel, abych si zase zabalila batoh a došla včas na autobusové nádraží a chytila autobus domů. Opět jsem jela s těmi samými řidiči, takže už jsem se předem připravovala na hroznou cestu domů v jejich společnosti, ale naštěstí byl autobus poloprázdný, a tak jsem si mohla sednout, kam jsem chtěla. Domů za Prahu jsem dorazila v noci, bez jediné minuty spánku a usínala jsem prakticky za chůze. Ale stálo to za to, kromě toho pršení a cesty to byl opravdu super výlet, kdy jsme se dobře najedli, ušli přes 10km, něco nakoupili (měli akci na pyžama, tak jsem si koupila rovnou 3, haha) a viděli, pro mě zatím, ty nejkrásnější trhy. 


























2 comments

  1. krásne fotky, atmoška musela byť super :)

    ReplyDelete
  2. Jé ty se máš, o Norimberku jsem slyšela, že tam jsou nejkrásnější trhy v okolí. Někdy bych se tam také ráda podívala :)Krásné fotky a určitě to stálo za to ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete