SUMMER VIBE

Léto je pomalu za námi. Školní rok již mnohým začal, my vysokoškoláci si naštěstí ještě stále užíváme volných dní. Na podzim se docela těším - tedy ne na tu brzkou tmu a deštivé počasí - ale na příjemnější venkovní teploty a také hlavně na módu. Podzim vždy patřil mezi moje nejoblíbenější období co se oblečení týče, všechno to vrstvení, tlumenější odstíny, tenisky a kožené boty, to je moje. Dnes Vám ukáži nejspíše jeden z posledních letních outfitů, který jsme nafotily v Budapešti, kde jsme byly na konci srpna. 

Během našeho výletu bylo v Budapešti hrozné teplo, takové, že i v těchto rozevlátých šatech jsem myslela, že se během poledne rozteču. Slunce nám pražilo do zad a jediné místo, kde se dalo existovat, bylo ve stínu podél Dunaje, kde příjemně foukalo. 

Šaty jsem ulovila v F&F ve slevách v průběhu léta a ryhle se staly mým oblíbeným kouskem. Nikde nic netlačí, jsou volné a moc pohodlné, střihem i barvami na léto jako dělané. Boty jsem volila stejné jako v předchozí dny, protože byly z těch, které jsem si zabalila s sebou, těmi nejpohodlnějšími a hodily se ke většině kousků oblečení. 













Dress - F&F
Shoes - Primark
Bag - Primark
Watch - Daniel Wellington
Bracelet - Pandora, essence collection

3 comments