ITALY: VAL GARDENA, PART 1

Včera jsem se vrátila z Itálie, z dovolené, na kterou jsem se celý rok hrozně těšila. Lyžařské výlety jsem měla vždy nejraději a klidně bych kvůli nim obětovala i letní dovolené u moře, zkrátka lyžování je "moje" a nedám na něj dopustit. Původně jsem chtěla psát články již během samotného pobytu, ale nějak jsem přecenila moje síly a většinou program po návratu z celodenního lyžování vypadal asi následovně: sprcha, večeře a postel. Zvládla jsem udělat nějakou práci do školy a tím to skončilo. Proto Vám chci fotky ukázat v dnešním a následujícím článku. 


Na cestu jsme vyrazili v sobotu 5.3. hodně brzy ráno, aby jsme se vyhnuli ucpanému Mnichovu. Do Val Gardeny, kde jsme již několikrát byli, jsme dojeli odpoledne, vybalili si a prohlídli si okolí. Bohužel hned druhý den byla taková mlha, že nebylo vidět na krok, a tak jsme na místo lyžování udělali výlet po okolí, který jsme zakončili v cukrárně a v restauraci výbornou pizzou. Zbylé dny už pak byly plné lyžování, ze kterého Vám ukáži fotky v průběhu tohoto týdne. 















3 comments

  1. Musel to být skvělý výlet, ta krajina, čerstvý vzduch, atmosféra, do toho všeho skvělé jídlo, prostě nádhera. Ovšem já bych hory za pobyt v teple u moře někde daleko nevyměnila. Jsem ráda že zima a s ní i sníh skončil. Jakmile zazáří venku slunce, úplně mě nabije hroznou energií. Takže sníh, hory, lyžování mám ráda ale obejdu se bez toho.

    ReplyDelete
  2. To jsou tak nádherné fotky, fakt skvělý!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Jeej, tak tam to vyzeralo ako v rozprávke!:)

    Saja Frey blog

    ReplyDelete