WEEK IN PICTURES

S příchodem jara a s blížícím se zkouškovým začínám nestíhat. Toho jste si jistě mohli všimnout podle chybějícího článku. Doháním, co se dá a píši jednu esej nebo seminární práci za druhou. Vždycky jsem bývala strašně pilný student, který měl všechno hotové málem již v den, kdy byly úkoly zadané. Ale s přechodem na vysokou jsem se stala línější a línější. Vše odkládám, a pak se nestačím divit, když otevřu diář a tam na mě červeně svítí všechny data odevzdání. Ze zápalu plic jsem se snad konečně dostala (hurá!), dobrala jsem antibiotika - již 4.balení - a příští týden mě čeká poslední kontrola na plicní ambulanci.. 

Uplynulý týden byl na mě docela hodně hektický. Normálně jsem zvyklá na pohodovější režim a více volného času. Ale nestěžuji si, bylo to skvělých 7 dní. 
Začátek týdne jsem začala opět návštěvou doktora, kde mám pocit, že trávím svůj veškerý volný čas a poté jsem dělala taxikáře mladšímu bratrovi. 



V úterý následovala další návštěva u doktora, tentokráte na alergologii, kde mi řekli, že žádnou alergii ani potravinovou intoleranci nemám (hlavně, že už několikátý týden smrkám, jen co vylezu ven ze dveří) a poté jsem jela do školy na odpolední/večerní cvičení. Už jen cesta k doktorovi přes celou Prahu mě docela vyčerpala, takže přejezd do školy a 3 hodiny ve škole mě unavily úplně. Tři týdny ležení v posteli jsou holt znát. 


Středa byla ve znamení práce, od rána do večera jsem byla ve školce a i když jsem se na děti moc těšila, protože jsem je měsíc neviděla, daly mi zabrat ještě víc. K tomu dlouhá dopolední procházka a v 6 večer jsem byla zralá na postel. Začínal ale každoroční box-lacrossový turnaj v Radotíně, kam s kamarádkou chodíme již asi 6 let. Jmenuje se Memoriál Aleše Hřebeského, podle Aleše, hráče lacrossu, který byl před 22 lety zabit při auto nehodě. Od té doby se koná každý rok, letos byl tedy již 22. ročník. Memoriál je vždy na konci dubna a trvá od středy do soboty a do Radotína se sjíždí 21 týmů z celého světa. Většinou počasí vždy vycházelo a tak tomu bylo i ve středu. Hned po školce jsem tedy jela do Radotína na lacrosse, kde jsem byla asi do 9 večer. Konalo se slavnostní zahájení, kdy nastupují všechny týmy, k vidění jsou různá vystoupení a seskoky padákem. 


Čtvrtky mám pravidelně školu do odpoledne, ale jakmile mi skončilo poslední cvičení, jela jsem opět hned do Radotína. Tam jsme popíjeli, jedli a užívali si super počasí. Domů jsem přijela opět večer a já, která jsem zvyklá být v 9 večer v posteli, jsem usínala za chůze. A v pátek opět vstávání do školky. 




Jestli jsem ve středu byla unavená, tak pátečních 9 hodin s dětmi bylo vyčerpávajících ještě více. Bylo ale opět hezké počasí, takže jsme byli venku na trampolíně a na pískovišti. No a po školce jsem jela, kam jinam, než zase na lacrosse. Páteční večer během tohoto turnaje patří vždy zápasu vybraných hráčů z Česka vs. týmu All Star. Do toho jsou zakomponované i další soutěže a zábavný program. Tentokrát jsem vydržela asi až do 10 večer, a doma padla do postele jako zabitá. 


Včera - v sobotu - jsem po obědě jela zase do Radotína, protože probíhaly závěrečné turnaje a později i zápasy o semifinálové a finálové umístění. Tribuny byly kompletně plné, všude spousta lidí, jídla a pití. Od 8 večer se pak hrál finálový zápas a všichni jsme doufali, aby nezačalo pršet, jako loni. Není totiž moc místa, kam se schovat, protože stany jsou jen na některých místech. V 8, jako na povel, začalo samozřejmě pršet a my jsme vesele mokli ještě následující dvě hodiny. V 10 bylo pak vyhlášení a slavnostní ukončení celého turnaje spolu s ohňostrojem. 
Musím říct, že se na lacrosse těším každý rok. Je tam úžasná atmosféra, super lidi, dobré jídlo a člověk si to opravdu užije :) 



To byl celý můj týden. Dneska už jen píši článek, koupila jsem si konečně novou Elle, kterou si chci večer přečíst, grilujeme, dodělávám jeden úkol do školy za druhým, protože jsem od pondělí nešáhla na školu a organizuji si věci v diáři na příští týden. Naštěstí budeme mít ve čtvrtek volno ve škole a v pátek je státní svátek, takže žádná brigáda, hezky se vyspím a v klidu dodělám vše, co potřebuji. 


Přeji hezký týden! :)

14 comments

  1. EOS si už musím konečně pořídit! Akorát přemýšlím, z jaké stránky...? :/ No a stromy když kvetou, to je nádherný, vypadají úplně jako sakury. Myslím, že jaro se letos mimořádně povede x) :)
    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja si ty svy kupovala v USA, kde vysly mnohem levneji, ale co vim, tak je i stranka eos.cz nebo tak nejak, kde holky objednavaji :)

      Delete
  2. Pěkné fotky a hodně štěstí na tom plicním, at už to máš za sebou :) ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Parádní fotky :) O koupi Elle jsem taky přemýšlela, ale nakonec jsem ji nevzala. To já si dnes taky užila výbornou točenou zmrzku

    ReplyDelete
  4. milujem fotky rozkvitnutých stromov ♥

    ReplyDelete
  5. Miluju rozkvetle stromy ale alergie mi to kazi :/ Jinak pekne fotky !

    LENNY MALI .com

    ReplyDelete
  6. Ty květy mi vždycky uměj tak zlepšit den:)) A o tom laku Rimmel furt premyslim.. Mam fialovej a na tenhle oranzovej se chodim uz peknou dobu koukat a furt nevim! :)
    www.rinakrois.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uz mam i ten tyrkysovej, takze mam ted 3. :) a myslim, ze u trech to nekonci, moc se mi totiz libi i ty odstiny do ruzova :)

      Delete
  7. Kvety a stromy sú najlepšie na jari! :)

    Pozývam ťa na sviju GA :) http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html?m=1

    ReplyDelete
  8. Kránsné fotky :)
    PS: U mě na blogu je GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    ReplyDelete
  9. Super fotky! Ten fialový lak je nádherný! ))

    ReplyDelete
  10. Ty jarní fotky <3 Božíííííí!

    www.littleann5.blogspot.cz

    ReplyDelete