MY EVERYDAY MAKEUP ROUTINE

V dnešním článku Vám ukáži makeup produkty, které používám, dá se říci, každý den. Většina z nich se nachází v mé makeup taštičce již nějakou dobu - nerada měním dekorativní kosmetiku, pokud jsem s ní spokojená. Všechny produkty jsou po finanční stránce jednoduše dostupné, vyhovují mi a budu-li upřímná, tak na high end produkty typu MAC, Bobbi Brown apod. prostě nemám peníze :D


Na bázi pod makeup jsem si nikdy nezvykla, nepřišla mi na pleti příjemná a ani nijak účinná (možná jsem jen nenašla tu pravou?), a tak mým posledním přípravkem, před nanesením makeupu, je pouze hydratační krém od La Roche-Posay. 
Kosmetickou taštičku jsem si kupovala v Anglii, je od Ted Baker London a je zkrátka krásná. Nachází se v ní můj každodenní makeup a zároveň ji vozím s sebou na cesty. 



PLEŤ
Makeup používám Affinitone od Maybelline, odstín 14 Creamy Beige. Byl to snad můj první makeup, který jsem začala v 15 letech používat a během let jsem se k němu pořád vracela. Hodně slečnám vadí jeho tekutá konzistence, ta mě naopak vyhovuje, protože nemám ráda tuhé makeupy a dobře se roztírá. Možná jen to krytí by mohlo být o něco lepší, ale pokud máte bezproblémovou pleť, tak Vám jistě bude vyhovovat. Na pleti vydrží dlouho, nestírá se, netvoří mapy a je vhodný pro mou mastnou pleť. 

Korektor mám ten stejný už asi 6 let, a to Affinitone od Maybelline, odstín 02 Natural. Vyhovuje mi krytím i konzistencí, a tak na něj nedám dopustit. Používám ho na kruhy pod očima a k zakrytí nedokonalostí. Slyšela jsem ale dobré ohlasy i na Fit Me Concealer od stejné značky, tak možná zkusím i ten. 

Tento pudr od Rimmel London Stay Matte je také jeden z těch, co se v mé taštičce objevuje už roky a jsem s ním maximálně spokojená. Používám odstín 0003 Peach Glow. Vydrží dlouho, krásně zmatní všechna lesklá místa na pleti a zafixuje celý makeup. 


Jako poslední produkt na obličej nanáším tvářenku. Tato je od Dermacolu a je první, kterou jsem si pořídila, a také tou poslední. Líbí se mi, že si mohu zvolit růžový odstín nebo odstín do oranžova. Na tvářích vydrží celý den a vypadá přirozeně, takže veliké plus téhle tvářence. 

Výjimečně použiji tvářenku od Avon, která má i zrcátko. Při objednávání z katalogu jsem si ale nevšimla, že má poměrně hodně třpytek, takže ji moc často nepoužívám. 


Nakonec celý obličej zafixuji fixátorem od NYX, který udrží můj makeup hezký  a zafixovaný po celý den. To znělo jako věta z nějaké reklamy, ale vážně tomu tak je, na fixátor nedám dopustit. 

OČI
Ráda bych patřila mezi ty holky, které si umí nádherně nalíčit oči. Já mezi ně bohužel nepatřím, a tak se očním stínům vyhýbám, protože s nimi jednoduše vypadám jako klaun. Na oči tedy používám pouze řasenku a někdy linky (stále se učím, aby vypadaly dokonale). 

Před použitím řasenky si je natočím kleštičkama  a poté nanesu řasenku od Maybelline Great Lash Lots of Lashes. Má poněkud zvláštní kartáček, který se postupně zužuje, ale jakmile se s ním naučíte, tak budete spokojené. Řasy hezky prodlouží a o to přeci jde. 

Linky používám ve formě fixy od Dermacolu. Jmenují se Precise Black a co se týče aplikace, tak jsou asi nejjednodušší ze všech, co jsem kdy vlastnila. Pořád si pamatuji, jak jsem si jako první linky pořídila (na doporučení) tekuté s měkkým štětečkem ze Sephory, stály mě asi 700,- a použila jsem je jednou. Tyto stály asi jen 100,- kč, jejich aplikace je mnohem snazší a vydrží na očích celý den. 


V jarních a letních měsících si také někdy vyhraji s barevnou tužkou na oči. Je krásně modrá, taková do tyrkysova a nanesu ji na spodní linku oka do vnější strany. 

OBOČÍ
Co se týče obočí, tak jsem docela šťastlivec. Mám ho výrazné a husté, takže s ním nepotřebuji nic dělat. Jediné, co na něj dávám, je tento gel od Alverde. Jedná se o transparentní gel s kartáčkem v jednom, který Vaše obočí zafixuje po celý den. 


RTY
Na rty používám pouze balzám. K používání rtěnek jsem se zatím neodhodlala a lesk na rtech na mě uvidíte pouze při nějakých příležitostech. Takže balzám na rty, nejlépe pigmentovaný, je pro mě must-have. Nejčastěji používám ty od Maybelline - Baby Lips, a mezi můj nejoblíbenější patří odstín 02 Grape Vine. 


To by bylo vše k mým makeup produktům. Jaké jsou Vaše oblíbené? Na které nedáte dopustit? Ráda se něco nového přiučím :)

6 comments

  1. Já se nelíčím každý den. Klidně jdu do školy nenalíčená nebo jen minimálně ( řasenka, tužka ). Tenhle make up nemám vyzkoušený ale jeho kolegu Affinimatt ano a je to nejhorší make up co jsem si koupila, fakt mi nevyhovuje. Zatím mě nezklamal žádný make up od loreálu, vím že jsou drahé, já kupuji pouze v akcích. Jenom trochu horší je najít v drogerii dobrý odstín.. Taky miluji dekorativku od Rimmel, snad žádná věc mě nezklamala. Z pudrů je dobrý i od Dermacolu, občas se dá v akci sehnat kolem 50 kč. a krásně voní po vanilce..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, co se tyce pudru, jsem verna stale Rimmel a makeup Affinitone prave patri mezi moje nejoblibenejsi, ale kazdemu vyhovuje neco jineho :) ja kdybych nemusela, tak bych si taky dala jen rasenku a sla bych ..

      Delete
  2. Kosmetická taštička je krásná :) Já když se líčím, tak jen linky nebo stíny, řasenka, balzám na rty nebo rtěnka :)

    ReplyDelete
  3. Stay Matte jsem pred par roky pouzivala neustale, dobry pudr za dobre penize :) Jinak Ted Baker nejlepsi! :))

    www.rinakrois.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souhlasim jak s pudrem, tak s Ted Baker :))

      Delete