NEW LIFE, NEW JOB - MOVING TO DUBAI

Tak jsem to zvládla. Vzali mě. Stěhuji se do Dubaje. Bude ze mě letuška pro společnost Emirates. Přesně za 66 dní odlétám do neznáma a nemůžu se dočkat. Zároveň mám dost obavy a strach, to je ale normální před tak velikou změnou v životě, která mě čeká. Z Dubaje mi volali přesně 4. srpna, kdy mi pogratulovali, nabídli práci a domluvili jsme se na datumu odletu, což je pro mě 21. říjen. Naštěstí se mnou poletí z Prahy ještě jedna holka, tak alespoň nebudu na letišti šílet a brečet sama. :) 


Musím přiznat, že ani nevím, jak se mi to podařilo a jsem na sebe tak nějak pyšná. Ze 120 lidí, ucházejících se v dubnu v Praze o tuto práci, ji získalo asi 10 lidí, včetně mě. Na výsledky celého procesu jsem čekala přes 3 měsíce, které se zdály nekonečné, kdy jsem téměř každý den kontrolovala portál, kde byly uvedené jakékoliv změny v systému. Později jsem už ani nedoufala, protože někteří štastlivci znali výsledky již třeba po měsíci. Do toho mě tlačil deadline podání přihlášky na magisterské studium, nevěděla jsem jestli si mám hledat nějakou brigádu nebo práci. Zkrátka jsem nevěděla, na čem jsem. Takže musím přiznat, že po telefonátu 4. srpna jsem byla tím nejšťastnějším člověkem. A stále jsem. Povedlo se mi něco, co jsem nevěděla, že dokážu. Šla jsem si za svým snem, poctivě se připravovala, nenechala nic náhodě a došla jsem do cíle i přesto, že ne všichni lidi mi fandili, přesto, že si někteří mysleli, že na to nemám. A já věděla, že je to přesně naopak. 

Momentálně mi ani nedochází, že jsou vlastně stále prázdniny a že je léto. Každý den mám totiž zařizování v podobě návštěv banky, telefonního operátora, doktorů (hromady doktorů), nákupů nezbytných věcí, obíhání úřadů a vyřizování dokumentů. Zdá se to nekonečné, ještě že letím "až" za 2 měsíce, jinak bych to vše ani nestihla. Člověk by nevěřil, kolik je to zařizování, když se člověk stěhuje, navíc, když se stěhuje poprvé a do země, jako je Dubaj. 

Na konci října se tedy stěhuji, ráda bych sem dále přispívala články z tréninku, prvních letů a nových destinací, které mě čekají. Nejspíše začnu psát i v angličtině, protože letušky pro mezinárodní a velikou společnost, jako je Emirates, mají hodně čtenářů a "followerů" z cizích zemí. Létat začnu nejdříve někdy okolo Nového roku, protože první týden po příletu nás čeká ještě "Induction week", kde se budeme seznamovat s Dubají, s leteckou splečností, bude nás čekat nějaké zařizování apod., poté začně téměř dvou měsíční výcvik, kdy projdeme všemi možnými testy a praktickými zkouškami, abysme byli na všechno připraveni. Takže někdy na přelomu Nového roku budu poprvé mířit do nové destinace ne jako pasažér, ale již jako letuška pro jednu z nejlepších leteckých společností na světě (letos v červenci opět vyhrála cenu za nejlepší leteckou společnost na světě) a já jsem více než pyšná na to, že můžu toho všeho být součástí. 

Článek, kde jsem psala o tom, jak celý takový přijímací proces a interview probíhá, najdete TADY, pokud byste měli ještě nějaké otázky, ráda Vám odpovím. Zajímali by Vás ještě nějaké další články na toto téma? 

6 comments

  1. Moc moc moc moc moc mooooc gratuluju! Mám úplně husí kůži, když tenhle článek čtu a neuvěřitelně se těším na články :) je to paráda, když si člověk může splnit sen a přeju ti hlavně, ať tě to baví a naplňuje :)

    ReplyDelete
  2. Páni, tak to ti hrozně moc gratuluji a ať se ti v práci líbí, určitě se těším na články! :)

    ReplyDelete
  3. gratuluji to je super, jsi řádným příkladem, že jít za svými sny má cenu!:) už se těším na další články a rozhodně i o těch z letů:)! moc ti to přeji:)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  4. blahoželám! byť letuškou je aj pre mňa dreamjob, no ja by som sa zrejme príliš bála a vo vypätých situáciách nedokázala mať chladnú hlavu :D ty však budeš určite super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Vaau, tak to ti gratulujem, znie to ako splnený sen!:)

    Letná giveaway na blogu!

    ReplyDelete
  6. V Dubaji jsem byla poprvy loni v zime a moc es mi tam libilo!Emirates jsou skveli a myslim,ze i dobry zamestnavatel.at se ti tam libi a vsechno klape!Jane

    ReplyDelete