BIRTHDAY GIRL #23

23. Dnes je mi 23 let. Kam ten čas jenom utíká? Pořád si pamatuji, jak mi bylo 15, celá natěšená (bůhví proč) jsem vycházela z naší zahrady ven na ulici a myslela jsem si, kdo ví jak nejsem veliká holka. A dneska je mi už 23, třicítka se nezadržitelně blíží. 

Také se každý rok těšíte na své narozeniny, protože máte pocit, že ten den patří jen Vám? Že máte právo dělat, co chcete, jíst, co chcete a užívat si celý den podle Vašeho uvážení? Já to tak mám pokaždé a jakmile se blíží konec srpna, tak se hrozně těším. Jeden den v roce, kdy máte "právo" na to být sobečtí, "právo" na to, aby se vše točilo jenom kolem Vás . . . :)

23 let. Asi bych měla říci, jak už jsem za ty roky vyspěla a zmoudřela, jak v tomto věku vím, co od života chci, mám své sny a cíle, které si hodlám splnit. Možná mám i životního partnera, buduji nějakou rodinu. Nejspíše jsem i dostudovala nebo ve studiu na vysoké škole pokračuji. Ne, nic z toho není pravda. Možná leda tak skutečnost, že mám své sny a za nimi si jdu, vždy tomu tak bylo. A proto mě čeká posledních 53 dní v České republice. 

Dnes, více než kdy jindy, si uvědomuji, jak je čas s našimi blízkými vzácný a ne nadarmo se říká, ať žijeme naplno každý den. Tyto narozeniny budou nejspíše na dlouho těmi posledními, které oslavím se svou rodinou, resp. hlavně s mou mamkou. Kdo ví, kde budu slavit ty příští. Možná někde v Austrálii, Asii nebo třeba v Americe. Ta nejistota mě trochu děsí a zároveň mi připadá hodně vzrušující - nevědět, co mě čeká, kde budu . . . 

3 comments

  1. Vše nejlepší, kočko :-* 23 je krásný věk, mě už letos tohle číslo minulo :( Ať se ti splní všechny sny!!

    ReplyDelete
  2. este mas casu do triciatky az az :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a balicek kozmetiky Dove, tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    ReplyDelete