ITALY: VAL GARDENA, PART 2

V minulém článku jste mohli vidět fotky z prvního a druhého dne v Itálii, dneska tu pro Vás mám zbytek fotek z lyžování. Většinou jsem s sebou na svah brala (kromě mobilu) i zrcadlovku s výměnným objektivem, abych pořídila lepší fotky. Nevadí mi s sebou mít batoh, spíše jsem se bála, že v případě spadnutí by se něco mohlo stát s foťákem, což se naštěstí nestalo. Už teď se nemůžu dočkat příštího roku a dalšího lyžování. 

Počasí nám nakonec vyšlo dobře, první dva dny byla mlha a sněžilo, ale zbylé 4 dny svítilo alespoň půlku dne sluníčko, takže to bylo hned příjemnější. Za těch necelých 5 dní jsem ujela 170km na lyžích a musím říct, že jsem to každý večer hodně silně cítila v nohách, ale každý den mi bylo líto, že je další den za námi a že se blížíme ke konci dovolené. Maximálně jsme si taky užili italské jídlo a pití, na které snad nic nemá. Za týden jedu do Itálie znovu, tentokrát k jezeru Lago di Garda, tak už se nemůžu dočkat.



















1 comment

  1. jste toho ujeli docela dost :) Krásné fotky <3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete