BY THE BEACH

Kombinování kousků oblečení, zatímco jste někde na výletě či dovolené, může být někdy složitější, než se zdá. Co s čím zkombinovat, aby to odpovídalo předpovědi počasí, aktivitám, které se člověk chystá v destinaci dělat a zároveň snaha o to, aby to vše k sobě ladilo a dobře vypadalo, to vše dá někdy zabrat. A nebo Vám to také samozřejmě může být úplně jedno :D Ale já do takové skupiny nepatřím, takže se vždy snažím zabalit si takové věci, abych nenosila pořád to samé a zároveň kousky, které půjde dobře kombinovat a bude to nějak vypadat. 

Během výletu na Lago di Garda, kde jsme strávili Velikonoční prázdniny, jsme toho hodně nachodili a najezdili v autě. Takže jsem si s sebou musela zabalit něco pohodlné, hlavně pohodlné boty byly základ, ale zároveň něco vhodného na večerní procházky po městě či večeři.

Nakonec jsem si s sebou brala dvoje z nejpohodlnějších bot, které mám, a to New Balance a Adidas Superstar, ve kterých bych mohla prochodit hodiny, aniž by mě večer bolely nohy. Co se týče bundy, tak jsem si zabalila koženkovou, protože u ní mám záruku, že neprofoukne a vejde se mi pod ní i tlustší svetr. Kalhoty jsem volila, mé jediné, úzké černé, které se mi hodí ke všemu a zbytek outfitu jsem různě kombinovala a obměňovala, což uvidíte v příštích postech. A ano, vím, že pásek se zlatou sponou se bije dohromady se stříbrnými detaily na bundě a stříbrnými šperky, ale stříbrný pásek jsem žádný neměla a koupila si nový až poslední den pobytu u jezera. :) 










jacket - Mango
trousers - Mango
jumper - Primark
bag - H&M
shoes - New Balance
watch - Daniel Wellington

1 comment