CYPRUS

Včera jsem se vrátila z Kypru, kde jsem byla s mamkou a bratrem na 10 dní. Nikdy dříve jsem na Kypru nebyla a o to více jsem se těšila, že poznám nové místo. Tato dovolená byla navíc jediná odpočinková, protože všechny ostatní výlety, které mě tohle léto čekají, budou všechno, jenom ne odpočinkové. Takže jsem se s radostí téměř každý den válela na pláži nebo u bazénu a užívala si nicnedělání.

Bydleli jsme v nádherném resortu Acapulco Beach Resort v severní části Kypru. Letěli jsme tam se zastávkou v Antalyi, ale nemuseli jsme naštěstí přestupovat. Resort byl opravdu nádherný a hlavně obrovský. Bylo tam několik míst, kde člověk mohl být ubytovaný, od hlavní budovy hotelu, přes bungalovy až po vedlejší budovy, které byly umístěny na kopci v takovém hájku dál od všeho ruchu. A tam jsme bydleli my. Každé ráno nás tedy čekala procházka směrem do budovy, kde probíhalo veškeré stravování, a pak, jelikož jsme byli líní šlapat ten kopec nahoru zpět do pokoje pro věci na pláž, tak jsme rovnou ze snídaně chodili na koupání. A večer nás opět čekal kopec nahoru. V resortu byl dokonce i mini bus, který využívali hlavně staří lidé a rodiny s malými dětmi. Netvrdím, že jsem několikrát s plným břichem neměla nápad, že se taky svezu autobusem, ale bylo mi to takový blbý, protože nejsem ani stará, ani nemám malé dítě.

Celých 10 dní jsme prakticky trávili na jednom místě a naše dny vypadaly stejně. Dopoledne i odpoledne zde probíhalo plno animačních aktivit, ze kterých si člověk mohl vybrat, tak jsme měli alespoň pocit, že jenom neležíme a netloustneme. Dopoledne se například konal vodní aerobik, vodní polo, byly zde skluzavky i veliké tobogány, jaké vídáte třeba v aquaparcích, kde jsme také trávili hodně času, člověk mohl zkusit i střelbu, basketball, volleyball, házení šipkami, aerobik nebo yogu. Večer se konal ještě program v místním amfiteatru. Animační aktivity zde byly opravdu velmi dobře udělané, byly asi jedny z nejlepších, s jakými jsem se setkala. I jídlo zde bylo hodně dobré a každý den bylo na výběr z něčeho nového. Například snídaně u mě ale každé ráno vypadala stejně - hromada halloumi sýru, všech možných druhů oliv a zeleniny, vajíčko a případně ještě lívance. Spoustu fotek jste mohli, nebo můžete, vidět na mém instagramu, takže pokud mě tam ještě nesledujete, tak mě najdete TADY

Jedno odpoledne jsme si také udělali výlet do Kyrénie, což trvalo asi 20 min busem od hotelu. I když bylo už po obědě, tak jsme měli pocit, že se roztečeme, do slova z nás teklo a docela jsme toho litovali, protože i když jsme na vedro zvyklí, tak to bylo opravdu šílené. K večeru se ale udělalo příjemněji a šlo zase normálně dýchat, tak jsme si prošli i místní obchody a trhy.

Celkově jsme si odpočinuli a já nabrala (snad) síly na další dovolené a výlety. Hned zítra mě čeká odlet do Londýna s kamarádkou a nemůžeme se dočkat. Letíme ale brzy ráno, takže už před čtvrtou ranní musíme být na letišti, na co se úplně netěším, protože v podobný čas jsme letěli i z Kypru a ještě jsem nedospala spánkový deficit. V brzké době můžete pak očekávat články z Londýna a Brigtonu, kam se také chystáme :)

3 comments

1. krásné fotky a trošku závidím, mně možná ani dovolená nečeká:(. Moc se mi líbí fotka západu slunce.

Somethingbykate

ReplyDelete
  2. prostredie je nádherná a tá piesočnatá plážička... jedna báseň :) jedlo vyzerá tiež nesmierne chutne! a každý človek potrebuje aj takú dovolenku, kde len leží a nič nerobí :)

www.beautiful-savage.blogspot.sk

3. nádherné fotky! aj ja by som potrebovala takýto aktívny oddych :)