LONDON CALLING

Před pár dny, přesněji 17.7., uplynuly dva roky od napsání mého prvního článku. Blog jsem začala psát kvůli spoustě volného času, který jsem měla v Anglii jako au-pair. Chtěla jsem místo, kde bych mohla psát, uveřejňovat nové fotky, podělit se s Vámi o mé zážitky, a proto vznikla stránka CLAUDIA'S NEW LIFE. Netušila jsem, že mě psaní článků bude tak bavit, že se blog stane něčím, u čeho vydržím, něčím, co mě bude inspirovat a posouvat dále. Chtěla jsem Vám poděkovat za Vaše komentáře, rady a za to, že se dle statistik, sem na blog, rádi vracíte. Takže děkuju :) 

Londýn byl vždy místem, kam jsem se ráda vracela. Poprvé jsem toto město navštívila v roce 2011, kdy jsem byla na jazykovém kurzu asi 40min od Londýna. A zkrátka jsem se do Anglie jako takové, i do hlavního města, zamilovala. Od té doby jsem tam byla téměř každý rok, před pár dny to byl už 7.výlet do tohoto města. A stále si stojím za tím, že Londýn je jedním z měst, kde bych jednou ráda žila a kde si to umím představit.

V Londýně jsem byla s kamarádkou a až na 5hodinové zpoždění na letišti v Praze, byl celý výlet skvělý. Počasí nám vyšlo, navštívily jsme všechna místa, která jsme měly v plánu (Notting Hill, Camden Town, centrum, Hyde Park, Oxford Street..), přejídaly jsme se do prasknutí a bylo to prostě moc fajn. Každý den jsme nachodily přes 12km a večer padaly příjemně unavené do postele. Samozřejmě nechyběly ani nákupy na Oxford Street, které Vám ukáži v některém z příštích článků. 










































1 comment