WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS

Za týden touhle dobou se po 3 měsících vrátím do školních lavic. Už teď mám kvůli tomu problémy se spaním a v noci se několikrát budím, jakou mám z letošního šk. roku hrůzu. Asi bych se měla přestat tolik zabývat školou a užít si posledních 7 dní prázdnin, ale moc mi to nejde... 
Holt už je září a většině mých kamarádů začala škola, tak už mi to ani nepřipadá, že by byly prázdniny. Nějaké povinnosti mi také začaly, do toho stále brigáda a každý den na mě v diáři červeně svítí "BP", což mi připomíná, abych konečně pohnula a začala psát bakalářskou práci. Do konce října mám odevzdat asi 12 stran, samozřejmě nemám napsaný ani písmenko a o tom, že s open office vůbec neumím, se snad ani nemusím zmiňovat. Je mi jasný, že až začne škola, tak budu v jednom kole s plněním seminárek a prezentací a na nějakou bakalářku nebude pořádně čas, ale holt asi ještě budu dál prokrastinovat a říjen strávím tím, že budu sama sobě nadávat, proč jsem nezačala o měsíc dřív. Klasika.

Koukala jsem do přehledu blogu a tento příspěvek je mým 100. a stále mě baví ty články psát stejně jako na začátku, možná i více. Zajímalo by mě, jaké články byste tady rády viděly? Ze statistik vím, že největší zájem je o příspěvky typu haul/new in nebo wish listy. Plánuji také častěji psát o kosmetických přípravcích, ne těch dekorativních, protože v těch se tolik nevyznám a stále dokola používám jen značku Maybelline nebo Rimmel, ale ráda bych psala o pečující kosmetice, zejména o té na aknózní pleť, protože s tím už mám bohaté zkušenosti. 

Abych se taky dostala k tomu, co mám na sobě, tak jsem konečně nafotila outfit s mými novými teniskami od New Balance. Přečíst jste si o nich mohly v předešlém článku. Jsou krásné, jsou pohodlné, jsou prostě úžasné a nejradši bych je nosila denodenně, což se, bohužel, ne vždycky hodí. 











T-shirt - Primark
jeans - New Yorker
shoes - New Balance
bag - F&F
watch - Michael Kors 

9 comments

  1. Absolutně skvělý outfit! Líbí se mi, jak je outfit jednotný, působí celistvě a je sladěn do detailu. Máš vkus, protože tyhle new balance tenisky mě opravdu oslovily. A kabelka je perfektní. Já bych byla určitě pro tyto outfitové příspěvky, jsou velmi inspirativní a budu se zde za nimi ráda vracet! :)
    CHIC Adriana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju, jsi moc hodna :) mne se drive NB moc nelibily, ale tyhle me opravdu zaujaly :) s outfity budu samozrejme dal pokracovat, jen je to vzdycky tezky nekoho sehnat, kdo me nafoti, tyhle "problemy" urcite znas :D :)

      Delete
  2. Tá kabelka je nádherná a úžasne ladí k botaskám ♥

    ReplyDelete
  3. Mne sa páčia NB, tie som ešte nikdy nevidela (myslím ten model)

    Bari Bircak

    ReplyDelete
  4. Outfit je super, hrozně se mi líbí, jak k sobě pasuje ta kabelka a boty :) a ty džíny!! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  5. Ty new balnc vypadaji opravdu skvele.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Já těm botkám pořád nějak nemůžu přijít na chuť :( celá ta značka se mi nějak nelíbí :D ale k outfitu ti sedí krásně!
    www.getmovincz.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ta kabelka je super a perfektně ladí s botami!:)
    www.fasshionmind.blogspot.cz

    ReplyDelete