BIRTHDAY OUTFIT

Vždycky jsem toužila po super overalu, který mi sedne a bude dostatečně dlouhý. To se ukázalo jako nadlidský úkol, protože s mými 183 cm mi všechny overaly s nohavicemi končily někde nad kotníky. A přecijen se našel ten jeden, správný, který prostě sedne jako ulitý. Tento outfit jsem měla na sobě v den mých narozenin, kdy jsme se k večeru rozhodli jít na večeři do místní restaurace. 


Dříve jsem zvířecí vzory neměla ráda, zvláště tyto leopardí. Přišly mi vulgární a nevhodné, ale u tohoto overalu si to nemyslím. Je elegantní, velmi příjemný na těle, a kdybych mohla, tak bych ho nosila pořád. Nikde nic netahá, nepne, netlačí, zkrátka ideální kus oblečení. Doplnila jsem ho pouze jednoduchým psaníčkem s cvočkami a sandálkami se zlatým detailem. 

Co vy a zvířecí vzory, jaký na ně máte názor?














Playsuit - Comtessa
Shoes - from Croatia
Purse - Ebay
Watch - Michael Kors 
Rings - Forever 21

9 comments

  1. na tebe vyzerá ten overal skutočne veľmi dobre :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Vypadá na tobě dobře, ale já sama bych si ho na sebe nejspíše nevzala :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    ReplyDelete
  3. Fuha, zaujímavé, ale neviem si to na sebe predstaviť :-)

    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  4. Ja mam rada zvieracie vzory ale s mierou :) tento overal je krasny ale plavky by som si nedala :)
    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Wow, moc hezké! A páni, 183 cm, to je opravdu hodně :O To ti vůbec nezávidím nakupování kalhot a věci s dlouhým rukávem, to i já se 174 cm mám problém :D The Colorful Blog

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší! Já mám zase opačný problém - jsem příliš malá :D i ve svých dvaceti letech nemám ani 160 cm! :D

    umaleslecny.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Ten overal vypadá úžasně, opravdu k němu ten leopardí vzor velice sedí :)

    ReplyDelete
  8. Nice outfit! :)

    http://styleopium.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. Vypadá to moc pěkně a velmi ti to sluší :)

    ReplyDelete