RAINY DAY

Určitě to znáte. Domluvíte si sraz s nejlepší kamarádkou (normálně kamarádky nerozděluji na "nejlepší" a "dobré", ale ona zkrátka nejlepší je), kterou jste neviděly již měsíc, přemluvíte/poprosíte ji, aby Vás vyfotila na blog, ale počasí Vám nepřeje ani náhodou a do toho ještě začne pršet. Proto jsou dnešní fotky, na můj vkus, tmavější než bych chtěla a do toho mám na nich zmoklé vlasy. Snad to ale není tak hrozné a příště se určitě polepším :) 

Všimla jsem si, že když nahrávám fotky přes blogger, tak hodně ztrácejí na ostrosti a fotky pak vypadají jako kdyby byly focené mobilem. Asi budu muset začít nahrávat přes jiné stránky. Přes co nahráváte fotky na blog vy? Taky se Vám stává, že při nahrávání tady vypadají hrozně? 

Na fotkách to možná vypadá, že mám sukni, ale jsou to šaty, přes které jsem si bohužel musela vzít svetr, protože zase takové teplo nebylo. Škoda, bez svetru by určitě mnohem lépe vynikly, navíc dělají opravdu hezkou postavu, která v pleteném svetru zanikne. Koupila jsem si je asi před měsícem v H&M a na těle jsou moc příjemné. 
Rozhodla jsem se i pro podpatky, které opravdu se svými 183 cm nemusím nosit, ale byla by škoda, kdyby jen ležely v botníku. Jelikož podpatky nosím jen na plesy a do divadla, tak na ně nejsem vůbec zvyklá. Už během cesty z domu na vlak mě bolely nohy, a to je to sotva 200 m. O tom, že jsem ten vlak ještě musela dobíhat (i ten na cestě zpátky) raději ani nemluvím :) 

Těším se na příští týden, protože má být mnohem tepleji, tak třeba konečně vytáhnu ty conversky nebo slip-ony, na které v botníku koukám asi od podzimu. Jaké jsou Vaše oblíbené boty na jaro? 









jacket - Promod 
jumper - Primark 
dress - H&M
bag - Mango 
tights - Calzedonia 
shoes - H&M
watch - Michael Kors 

2 comments

  1. Hodně se mi líbí bundička a kabelka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju :) bunda je moje oblibena, takze ji nosim skoro porad :)

      Delete