WISHLIST CHRISTMAS 2014

Čím jsem starší, tím raději dárky dávám a vidím tu radost obdarovaného. Ráda si dám tu práci s vybíráním dárků a následným balením do balícího papíru. I když... někdy je opravdu těžké vybrat něco, co daný člověk chce nebo potřebuje..Vánoce jsou již za rohem, přesto jsem se ale rozhodla utřídit si a ujasnit si, co bych tento rok ráda našla pod stromečkem já. A tak tu mám svůj Christmas Wish List, abych lidem v mém okolí usnadnila výběr dárků :) 



Untitled #3

Clarisonic Mia 2 si přeji již nějakou dobu, ale poté jsem názor přehodnotila nebo jsem si koupila/dostala něco jiného. Letos bych ho ale opravdu ráda dostala! :) Jedná se o kartáček pro sonické čištění pleti, který za pomocí vibrací dokonale vyčistí pleť od make-upu a nečistot. Tento Mia 2 je vybaven dvěma rychlostmi a většinou se používá po dobu 60 sekund na celý obličej. Já a moje akné je nekonečná cesta, mám ho již asi 8 let, někdy lepší, někdy horší (teď momentálně procházím dalším chemickým peelingem), a jelikož jsem vyzkoušela snad všechno, Clarisonic je taková moje poslední naděje. Myslím, že je ale vhodný i pro holky, které akné nemají, ale rády by měly krásně vyčištěnou pleť. 

Clarisonic Mia 2 is a present that I have wanted for a long time. It is a sonic cleansing device which cleanses the skin 11 times better than hands or some other brush. I have been having problems with acne since I was 13 and it has been a problem ever since. It gets better or worse during the year and Clarisonic is kind of my last chance to make my skin better. Hopefully. 

Longchamp Le Pliage mám již několik let v menší velikosti a nosím ji do školy. Letos bych si ale ráda pořídila tu největší velikost, která je vhodná na 2-3 denní cestování nebo i jako příruční zavazadlo. Škoda jen, že tento typ nedělají i s většími uchy, na které jsem zvyklá. Původně jsem si chtěla navrhnout své vlastní barevné provedení, monogram a detaily, ale poté, co jsem si to všechno vymyslela a naplánovala, mi z Francie a USA oznámili, že je do ČR nedováží. Takže se budu muset spokojit s jednobarevnou verzí, nejspíše tmavě modrou. 

Longchamp Le Pliage is my favourite bag. I have a smaller version which I usually go for every day. This Christmas I would like to get the biggest version because it is convenient for 2-3day travel or as a carry-on bag. Unfortunately they don´t sell this bag with bigger handles, only with the small ones but it is still a nice bag for me. I prefer the dark blue one. 

Gumičky do vlasů jsou vždy potřeba. Buď takovéto elastické, které vypadají hezky i ve vlasech, a nebo bych ráda vyzkoušela ty, které připomínají šňůru od telefonu. Četla jsem, že netahají a necuchají vlasy a vlasy po nich "nebolí" - vy, co nosíte vlasy pouze stažené v culíku, víte, o čem mluvím :)

Hair ties because you can´t have to many of them. I always lose mine so I would like to get some more. I like either these in the picture or the ones that look like a telephone cord. 

Kniha Where She Went by mi udělala radost zejména proto, že mám doma první díl If I Stay a který se mi moc líbil. Pokud by byla v angličtině, tak by mi udělala radost ještě větší. 

Book Where She Went would be a great present for me since I already read the first episode called If I Stay. 

Bonbóny Raffaello jsou spolu s Toffifee mé nejoblíbenější. Samozřejmě bych si je mohla koupit sama, ale ráda bych je našla pod stromečkem, abych je mohla ujídat večer při vánočních pohádkách. 

Raffaelo is my favourite candy as well as Toffifee. Of course I could buy it on my own but I would like to find it under the Christmas tree simply because I want to eat it whilst watching the fairy tales on TV. 

                                                                                                                                                                  

I am sure you noticed that I started writing in English as well. Firstly, it will be a great practice for me and secondly, I found out that some of the readers are from the USA and England, so I wanted to make it easier for them. :) 

What is on your Christmas wishlist this year? What do you wish for? 

Co si přejete k letošním Vánocům Vy? :)


4 comments

  1. Ahoj! :) přesně ty gumičky (jako šňůra od telefonu) jsem si předloni pořídila taky a jsem s nima spokojená. Objednala jsem si přes ebay rovnou větší množství a nosím je doteď.

    ReplyDelete
  2. Ahoj, ja si je objednala taky z ebay, ale prijdou mi min kvalitni jak se roztahujou, tak bych radsi nejaky ze salonu od kadernice :))

    ReplyDelete
  3. Tie gumičky do vlasov sú nádherné, ja som ešte Raffaello nikdy nemala;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pak o hodne prichazis:D je strasne dobry:)

      Delete