FOOD FESTIVAL

Koukám na jednotlivé články na blogu a témeř vždy, když jsem psala článek do kategorie "FOOD", tak to byl článek z nějakého Food Festivalu, a ani dneska tomu nebude jinak. 
Sobotní dopoledne a odpoledne jsme se rozhodli strávit na Food Festivalu v Dobřichovicích, což je asi 15 minut autem od našeho města. Neměli jsme moc velká očekávání, spíš jsme si představovali pár stánků s nějakým jídlem a hodně lidí. V počtu lidí jsme se nespletli, bylo jich tam opravdu hodně, ale festival se konal na tak velikém prostranství, že se lidi docela rozprostřeli a ani fronty nebyly veliké. 

Dojeli jsme na místo dopoledne, zaplatili vstupné (za které jsme si pak mohli vybrat knížku o vaření a nějaké chipsy) a pomalu si obhlídli snad všechny stánky. Chyba byla, že jsem se najedla už při prvních stáncích a až poté zjistila, že se festival táhne podél Berounky a že je tam opravdu hodně míst, kde se dá dobře najíst. Byly tam stánky se všemi možnými typy kuchyně, jídla od zdravých až po né moc zdravé, spousta pití (limonády, freshe, alkoholové nápoje, i netradiční čaje, vína a piva). Z jídel jsme objevili např. srbskou kuchyni, asijskou, argentinskou, italskou, francouzskou, byly tam i veganská jídla a všechny možné dezerty. 

Já osobně jsem ochutnala rýžovou směs se zeleninou a krevetami, taštičky dim sum s krevetami, asijské jarní závitky se zeleninou, melounovou štávu, trdelník, pleskavici (směs jehněčího, telecího a vepřového masa) v domácí housce s cibulí a dresinkem, kokos s kokosovým mlékem a po pár hodinách jsem myslela, že prasknu. Stejný pocit mám i teď odpoledne, kdy píšu tento článek. 

Pokud budete někdy poblíž, určitě doporučuji, abyste se tam stavili, líbilo se mi tam mnohem víc, než na Food Festivalu v Praze - byl zde, podle mě, mnohem větší výběr jídla a pití, aktivity pro děti (lanovka přes řeku, lezecká stěna apod.), hezké prostředí v okolí zámku a u řeky, celkově jsme byli moc spokojení. 






















4 comments

  1. Mám hlad! Nic lepšího bych neřekla. Sežrala bych toho hodně, všechno je lákavé a při takových dobrotách bych ceny vůbec neřešila. Myslím si že to mohl být plnohodnotně strávený víkend :-)

    ReplyDelete
  2. Ten festival vyzeral riadne dobre! :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. mňamka, všetko to vyzerá úplne geniálne :) takéto akcie ma veľmi lákajú, tak snáď sa raz na podobnom festivale zúčastním aj ja ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. všechno vypadá moc dobře, být tam, tak sním asi všechno:D musela to být super akce.:)

    Somethingbykate

    ReplyDelete