IT IS NOT WINTER YET

Za 3 dny jsou Vánoce! Moje nejoblíbenější období v roce, období Vánoc, se blíží. Také se už nemůžete dočkat? 
Venku ještě není taková zima, a tak jsem měla možnost obléknout si tento tenký kabát. Kupovala jsem ho v létě v Anglii, ale ještě jsem ho neměla na sobě. Pamatuji si, že to bylo v srpnu, v Londýně a druhý den jsem měla naplánovaný výlet do Brightonu. Zakázala jsem si cokoliv si ten den kupovat, abych to nemusela druhý den s sebou tahat na výlet (přespávala jsem u kamarádky). Ale tomuto kabátu jsem zkrátka nemohla odolat :)

It is Christmas in 3 days! My favourite season of the year is coming. Are you as excited as I am? 
It is not that cold outside yet so I was able to wear this coat. I bought it this summer while I was in England. I remember telling myself that I couldn´t buy anything because I was staying at my friend´s house that night and I had a trip planned the next day. But I bought it anyway and I am glad I did :) 

Materiál kabátu je takový neopren, je velmi příjemný a lehký. Pod růžový pletený svetr jsem si vzala ještě černé tílko. Nesměly samozřejmě chybět ani černé kalhoty (musím si po Vánocích koupit nějaké další černé skinny jeans - mít v šatníku jen jedny je špatné, protože jakmile jsou v pračce, tak nemám málem co na sebe). Za boty jsem si vzala tyto s podpatkem z H&M, problém je, že je nosím jenom v dny, kdy vím, že nebudu muset moc chodit. Na podpatky jsem si zkrátka ještě úplně nezvykla, a co si budeme povídat, s mými 183 cm, je ani moc nepotřebuji :)
S doplňky jsem si tentokráte moc hlavu nelámala, zvolila jsem jen stříbrný řetízek, mé oblíbené hodinky a bílé náušnice. 

I am not sure about the material of the coat but it seems to be something similar to neoprene. I am wearing a pink jumper and underneath a black tank top. Of course I am wearing my favourite black skinny jeans and I am planning to buy a new pair after Christmas. I chose to wear these shoes from H&M which I like but I am not really used to wearing heels so I only wear them once in a while. I am really tall (183cm) so there is no need for me to wear heels on a daily basis :) 
For accessories I chose the silver necklace, my silver watch by Guess and some simple earrings. 









 coat - Primark
jumper - Primark 
tank top - C&A
black jeans - H&M
shoes - H&M
watch - Guess



2 comments