SUMMER NEW IN, 2014

V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat oblečení a doplňky, které jsem si koupila v Anglii během dvou měsíců. I když jsem tam jela prakticky s prázdným kufrem (+jsem měla příruční), stejně jsem se na konci nevyhnula tomu, že jsem některé věci dávala do mamčina kufru. 

Každopádně jsem jela s nákupním seznamem a snažila se ho držet co nejvíce. Myslím, že už konečně začínám chápat to, že je lepší koupit si pár věcí, které potřebuji, než přijet s narvanými taškami a některé oblečení vůbec neunosit. 
Jelikož jsem byla v Anglii, Primarku se nedalo vyhnout :) byl v Londýně, v Oxfordu, vlastně všude. Co mě překvapilo, bylo H&M - ráda tam chodím i u nás, ale v Anglii mají mnohem větší sortiment a ještě ušetříte. 

Oblečení jsem si koupila více (hlavně svetrů), ale nevešlo by se to snad ani do jednoho článku, tak Vám dnes ukáži zlomek toho, co jsem si za ty dva měsíce koupila:) 




Oba dva topy - Primark



Camaieu

Camaieu

H&M

H&M-kalhoty

Z trhu v Chorvatsku 

Primark-kabát 

TOMS boty - OFFICE

H&M

Primark

H&M
Co Vy? Taky jste si přes léto nakoupily spoustu oblečení a bot? Já už je nemám kam dávat, a to zabírám část botníku i malýmu bráchovi... 


2 comments