ROOM DECOR

Vždy bylo mým snem mít krásný pokoj. S postupem času se samozřejmě moje představy o tom, co je to krásný pokoj, značně lišily. Prošla jsem obdobím, kdy jsem na stěnách musela mít plakáty punkových skupin a byla naštvaná, že rodiče byli proti (nakonec jsem je přemluvila, že můžu plakáty mít alespoň na dveřích a mám je tam i dnes, protože to je zkrátka srdeční záležitost). Když mi bylo asi 15 let, můj vysněný pokoj rozhodně nevypadal tak, jak vypadá dnes.

Vysněný pokoj
Obrázek stažen ZDE
Dříve byly stěny mého pokoje růžové (taková ta sladká růžová) a nábytek byl bílý. Později jsem se rozhodla, že sladce růžovou opravdu nemusím, a přemalovala jsem si stěny na modrou a modré je mám doteď. Vizuálně se mi tím pokoj zmenšil, ale modrá byla vždy má oblíbená barva, a tak to nejspíš zůstane. Kdybych ale měla možnost rozhodnout se ještě jednou, volila bych asi tlumenější a líp kombinovatelnou barvu, nejspíše světlý odstín šedé nebo béžovou. 

Opravdu ráda vylepšuji svůj pokoj, hlavně miluji IKEU a všechny dekorace, které tam lze sehnat. Pokaždé je ještě stále co vylepšovat, nikdy jsem zatím s pokojem nebyla úplně spokojená, ale myslím, že už se mé "dekorování" a předělávání pokoje blíží ke konci. Co ještě v dohledné době plánuji, až to finance dovolí, je nový kobereček k posteli a ke stolu, takový chlupatý bílý, který mají, jak jinak, než v IKEI. Dále bych si také ráda pořídila nový noční stolek, moc se mi líbí tento (viz. obrázek), ale bude problém s tím, aby mi ladil se zbytkem nábytku. Nábytek mám sice bílý, ale detaily mám stříbrné.
HEMNES Komoda se 2 zásuvkami IKEA Zvlášť hluboké zásuvky nabízejí spoustu úložného prostoru. Hladce výsuvné zásuvky se zarážkou.
www.ikea.com/cz

Dekorací v pokoji mám hodně. Pokud začnu postelí, pořídila jsem si okrasné polštáře a bílý přehoz (přehoz je z IKEI). Na čele postele mám světýlka v podobě srdíček, které jsou koupila v Primarku. A z druhé strany mám na parapetu vázu s umělými květinami (opět IKEA). 








                                      
Ráda mám v pokoji i svíčky, i když některé jsou moc aromatické a bolí mě z nich hlava. Mám ale ráda většinu svíček z IKEI a nebo bílou z Bath&Body Works, kterou jsem si pořídila minulý rok v Americe (pokud vím, tak u nás nejsou k dostání). 




Šperky a bižuterii skladuji pohromadě na jedné skříňce a nebo vedle na ptačím věšáku. Ten byl dříve rozbitý a hnědý, ale po přebarvení a menší úpravě je zase jako nový.






Samozřejmě mi v pokoji nesmí chybět ani květiny a drobné dekorace v podobě srdíček a nápisů na stěně.







Co Vaše dekorace v pokoji? Vylepšujete postupně Váš pokoj? Jaké barvy se vám v pokoji líbí? Dejte vědět do komentářů:)


Hezký den, 
C. 

2 comments