LOVE FOR BRIGHTON

Brighton jsem poprvé navštívila před dvěma lety a byla jsem z něj úplně nadšená. Bylo to město, které mě okamžitě okouzlilo a nemohla jsem na něm najít jedinou vadu, i když samozřejmě je rozdíl v tom, když město pouze navštívíte, a když v něm žijete. Byla jsem hrozně ráda, že jsme během našeho skoro 4denního výletu do Londýna stihly i výlet právě sem.

Jely jsme hned ranním vlakem, takže jsme do Brightonu dojely někdy okolo desáté dopoledne a čekal nás celý den v tomto městě. Už při výlezu z nádraží cítíte ten čerstvý vzduch a moře a čím více se blížíte kopcem dolů ke břehu, slyšíte racky, vlny, a je to zkrátka skvělý pocit. Když jsem tady byla poprvé, věděla jsem, že Brighton by snad byl ještě lepším městem na žití, než Londýn. Je tam totiž vše - od sportovního po kulturní vyžití, moře a pláž, nádherná architektura, parky, restaurace, a je to pouze cca hodinu vlakem od rušného Londýna.

Na každý den jsme měly s kamarádkou takový plán, co všechno chceme vidět, kam chceme jít. I pro tento den jsme jeden měly. Nejdříve jsme se zastavily na čaj a kafe, a poté se vydaly na Brighton Pier a odtamtud pěšky do Hoove, kde jsou ty známé, krásné, barevné domečky. Poté už byl čas na oběd, takže jsme se zase vrátily na Pier a tam si daly oběd. Vybraly jsme si asijské nudle, a při odchodu od stánku mě attackoval racek - normálně mi přílétl na rameno, sebral kus masa a vidličku a odletěl. Lekla jsem se tolik, že se divím, že jsem ten oběd neupustila na zem a alespoň jsem pobavila snad všechny lidi kolem mě, škoda, že to někdo nevyfotil, haha.

Po obědě nás čekala obhlídka Royal Pavilionu, který je nádherný a zahrady kolem stejně tak. Nakonec jsme si už jen prošly známou North Laine, která je plná malých, roztomilých obchůdků a zamířily k Primarku. Jednak zrovna pršelo, ale také jsme potřebovaly nakoupit některé drobnosti předem, abysme netahaly všechno v poslední, nákupní den. Večer jsme přijely zpět do Londýna, po cestě si koupily jídlo v našem oblíbeném M&S a večer akorát dost unavené šly spát. Předtím jsme si ještě musely zabalit kufry a všechny věci, protože to byla naše poslední noc a druhý den ráno nás čekal check out a posledních několik hodin v Londýně.

5 comments

1. skvělé fotky, mám ráda cestovatelské posty :)

Somethingbykate

ReplyDelete
  2. já byla v brightonu asi 3 měsíce zpátky a strašně mě naštvalo, že už tam není to kolo :D

Replies
    1. Ja si rikala, kde je! :D ze prece neni mozne, aby behem dvou let zmizelo.. Asi jo :D

Delete
  3. To je krásné místo, vypadá to nádherně. Já jsem v Anglii ještě nikdy nebyla, ale určitě bych se tam jednou ráda podívala :)