NEW JACKET

Je tu únor a já konečně po dlouhé době přicházím s novým outfitem. I přesto, že mi zkouškové skončilo opravdu brzy a já tak mám několik týdnů prázdnin před dalším semestrem, tak jsem víc a víc pracovně vytížená a nic nestíhám. Téměř každý den jsem na brigádě a pokud ne, tak musím k doktorovi nebo dělat nějaké věci do školy - včetně bakalářky, která mě děsí čím dál víc. A proč to všechno píšu? Abych tak nějak vysvětlila, proč tu tak dlouho žádný outfit nebyl - buď nemám nikoho, kdo by mě vyfotil a nebo jsem na brigádě, kam chodím v tom nejstarším oblečení, jaké mám, aby mi nebylo líto, kdyby se mi zničilo. A o takové outfity, kde jsem případně ještě od bláta nebo barev, určitě nestojíte, haha. 


Tentokrát se mi podařilo zlákat alespoň bratra, aby mě vyfotil. Ale víte, jak to chodí, je to kluk v pubertě a jestli ho něco nebaví, tak je to focení mých outfitů, což musím říct, že i chápu. Takže rychle něco nacvakal a foťák ani nestíhal zaostřit. Nenechal mě to pořádně zkontrolovat a výsledek není moc uspokojivý, místy jsou fotky přesvětlené a rozostřené. Pro tentokrát se s tím musím spokojit a příště si raději fotky pořádně zkontroluji :) Pokud máte také módní blog, jak to máte s focením outfitů Vy? Berete si s sebou pokaždé foťák, aby Vás měl kdo vyfotit? :) 

Na fotkách můžete vidět mou novou bundu, po které jsem strašně dlouho toužila. Je to takový ten typ "jezdecké bundy", který jsem dlouho vídala v ulicích a moc jsem si ji přála. Jak to tak bývá, tak pokud člověk po něčem opravdu touží (co se materiálních věcí týče), tak jako naschvál to nebude nikde k sehnání. A tak tomu bylo i s touhle bundou. Prošla jsem několik obchodů a nikde nic. Nakonec jsem na ní narazila ve Vídni v H&M a jsem s ní moc spokojená, je elegantní, má hezké detaily a příjemně zahřeje.  











Jacket - H&M
Trousers - Mango 
Scarf - H&M
Bag - H&M
Jumper - Primark
Shoes - ???
Belt - Primark 
Watch - Michael Kors 
Jewellery - Forever 21

2 comments

  1. Podobnou bundu jsem si koupila v F&F moc pěkná, lehká a vypadá elegantneji oproti parce.

    ReplyDelete