LOVE FOR ADIDAS

Při každodenních povinnostech, jako jsou dopisování bakalářky a chození na brigádu, jsem si konečně našla chvilku, abych vyrazila do Prahy a udělala si nějakou radost. Zašla jsem se podívat po obchodech, vyřídila pár nezbytností a konečně si koupila dlouho chtěné hodinky Daniel Wellington. A taky se mi podařilo nafotit další outfit, což je někdy vážně nadlidský úkol. 

Na sebe jsem zvolila pohodlný outfit, protože jsem věděla, že mě čeká pobíhání po Praze sem a tam. Mezi moje snad nejpohodlnější boty (po converse a nike) patří tyto Adidas, ve kterých bych mohla chodit hodiny. Outfit jsem doplnila novou šálou z H&M, abych trochu "rozbourala" tu černou - i když pod kabátem mám růžový svetr, který ale vidět není. Musím říct, že už se nemůžu dočkat jara, až budu nosit bomber bundy, křiváky a polobotky, protože mi to přes zimu vždycky hrozně chybí.

Co si myslíte o černých úzkých kalhotech? Mně vždycky přišly fajn, jak zeštíhlují nohy, i když bratr mi nedávno řekl, že v nich moje nohy vypadají až moc hubeně a že to je hrozný :D Tak nevím. Užijte si hezký zbytek víkendu a já jdu zase psát bakalářku. 














coat - Mango
trousers - Mango
shoes - Adidas
bag - H&M
scarf - H&M
watch - Guess
bracelet - Pandora

4 comments

  1. Outfit je moc fajn, černé kalhoty jsou klasika, kterou ještě nikdo nikdy nic nezkazil :D Máš hubený nožky, ale moc ti sluší:))

    ReplyDelete
  2. Krásný outfit, tyto úzké kalhoty také miluji jak zeštíhlují nohy. Šála k tomu dodala šmrnc. Přeji hodně zdaru při psaní.

    ReplyDelete
  3. Já mám tyhle tenisky nejradši :-) Jinak myslim, že nohy máš v pohodě :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete