LET IT SNOW

Tyto fotky byly pořízené 29.12.2014, kdy se přes Prahu a Česko obecně přehnala sněhová nadílka. A jelikož sníh moc často nevidím, alespoň ne tady, kde bydlím, rozhodla jsem se toho využít a něco nafotit. 

These pictures were taken on December 29th when there was snow almost everywhere in the Czech Republic and yes, there was snow even in my home town. So I decided to take pictures of the outfit in the snow in front of our house. 

Bylo okolo -5 stupňů, což je na Prahu docela zima, zvláště během letošní zimy, kdy teploty většinou neklesly pod nulu. Na sobě mám čepici a rukavice, což je snad ještě neobvyklejší, než že napadl sníh. Já nikdy nenosím čepici a rukavice jenom výjimečně. U čepice to jde ruku v ruce s tím, že nenosím vlasy rozpuštěné, a tak mi čepice na hlavě nesedí a navíc jsem pak vždy rozcuchaná. Zkrátka, já a čepice nejde dohromady. Dnes se ale stala výjimka.

It was about -5 degrees outside so quite cold for Prague. You can see me wearing knitted gloves and a knitted hat in this outfit. I never wear a hat and I rarely wear the gloves. I just don´t like the feeling of having something on my head so I would probably rather freeze. But this time I made an exception. 

Tento kabátek je z H&M a je jedním z mých oblíbených. Mám ho už opravdu dlouho, asi od mých 15let a tento podzim jsem na něj zapomněla, tak to vynahrazuji teď během zimy. Barevná šála je z New Yorker a po takové jsem už dlouhou dobu pokukovala, a nakonec jsem ji našla. Je moc příjemná, nekouše a je tak veliká, že Vám zakryje nejen krk, ale klidně i Vaše ramena a tělo. Pletené rukavice jsou z H&M a po stranách měly 4 kuličky. Ty se mi za ty roky někde ztratily, teď už tam jsou pouze dvě. Čepice je z Conte of Florence a dobře ladí s rukavicemi. Kalhoty jsou z H&M (vypadá to, jako bych nakupovala pouze v H&M :)) a boty z Tommy Hilfiger. 

This coat is from H&M and is my favourite, I have had it for such a long time. I think my father bought it for me when I was 15 years old. But it still looks like it is a new piece. The colourful scarf is from New Yorker and I have wanted this kind of scarf  for as long as I can remember and I finally found it. It keeps me warm and it is long enough for covering your neck and even your whole torso. The gloves are from H&M and it had 2 small balls on the each sides. But I lost them somewhere so now it only has 2 small balls but I still like wearing them - they are my favourite. The hat is by Conte of Florence and it matches my gloves. The trousers are from H&M and the shoes are from Tommy Hilfiger and they are probably my oldest shoes but still the ones I like. 









coat - H&M
black trousers - H&M
shoes - Tommy Hilfiger
scarf - New Yorker 
gloves - H&M
hat - Conte of Florence

Je smutné, že tady, kde bydlím, není snad nikdy žádný sníh. Bydlím asi 5 minut od Prahy a sněhu se dočkám asi 3x ročně, když hodně. Neřekla bych, že jsem vyloženě "zimní člověk", ale sníh mi zkrátka chybí, především během zimy, ke které patří. O lyžování ani nemluvím, bez něj si rok neumím představit už vůbec. Nejsem si jistá, že se letos dostanu na hory, a to by pro mě bylo opravdu hrozný, protože lyžování je nejen můj oblíbený sport, ale i činnost obecně. 
Co Vy a sníh? 

It is really sad that we don´t have snow here where I live. I live 5 minutes from Prague and there is snow like 3 times a year - if we are lucky enough. I wouldn´t say I am a winter person but I can´t imagine winter without snow as well as I can´t imagine my year without skiing. Skiing is basically my favourite thing to do, my favourite sport. 
What about you and snow? Do you like having snow in front of your house? 

8 comments

  1. Ten kabát je nádherný :3 Veľmi podarené fotky!

    ReplyDelete
  2. Ku mne sa moc podľa mňa takáto červená nehodí, no tebe veľmi pristane! :-)
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju:) je to muj jediny cerveny kousek v celem satniku, tak premyslim, ze si casem mozna koupim neco dalsiho v tehle barve :)

      Delete
  3. Wow – love the scarf You look absolutly stunning.
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    ReplyDelete