SILVER EARRINGS

Znáte šperky ze stránky Juvelora? Ani já tento internetový obchod do minulého týdne neznala. Poté, co se mi ozvali, zda bych si z jejich stránek nevybrala nějaký šperk, úplně jsem nevěděla, co očekávat. Nakonec jsem byla velmi mile překvapená - od komunikace s obchodem, přes velmi rychlé dodání a krásné balení, až po samotný šperk. Šperk jsem obdržela v krabičce s roztomilou růžovou mašlí, spolu s hadříkem, látkovým sáčkem a kartičkou s prostorem pro případné věnování. 

Na webových stránkách Juvelora je opravdu široký výběr krásných a elegantních šperků - náušnic, přívěsků, řetízků, náramků či prstenů. Na této stránce naleznete kvalitní šperky značky Meucci, které jsou vyrobeny ze stříbra nebo oceli.

Líbilo se mi tam snad vše, a tak jsem si musela na pomoc s výběrem toho pravého kousku zavolat mamku. Mamka, přestože upřednostňuje výrazně dražší a jemnější šperky, byla z eshopu nadšená snad ještě více, než já. Řetízků mám doma dostatek, náramků také, takže jsem se cíleně zaměřila na náušnice a prstýnky. Nakonec jsem se s mamkou shodly na těchto nádherných náušnicích, které obě unosíme. Jsou stříbrné a krásně se lesknou, vlnka je s kubickými zirkony a na konci mají přírodní perlu. Přijdou mi vkusné, jednoduché a elegantní, takové šperky mám nejraději a dávám jim přednost před jinými. Navíc si myslím, že se skvěle hodí k mé milované, stříbrné Pandoře. 

Já osobně mohu tyto stránky jedině doporučit a určitě na ně ještě zavítám, protože mamka si tam již dopředu vybrala další náušnice a prstýnky. :)










5 comments

  1. Náušnice jsou hodně krásný :)

    ReplyDelete
  2. stránku nepoznám, ale sú krásne, tak ako aj balenie :)

    ReplyDelete
  3. Stránku také neznám, ale náušnice jsou vážně nádherné!:-) A moc se mi líbí, jak mají své hezké krabičky a pytlíčky:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Stránku nepoznám, ale naušky vyzerajú super. Máme rovnakú deku, pokiaľ ju máš z Ikea :D

    Bari Bircak

    ReplyDelete
  5. tento typ náušníc sa mi až tak nepáči, ale tieto konkrétne sú celkom pekné :)

    Na mojom blogu práve prebieha giveaway, do ktorej ste všetci srdečne pozvaní!
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    ReplyDelete