TRAVEL ESSENTIALS

Léto vždy trávím převážně na cestách, protože cestování patří mezi mé oblíbené činnosti. Ráda a často objevuji nová místa. Letos budou moje prázdniny spíše pracovní, ale i tak se podívám do zahraničí. Napadlo mě proto, že bych sepsala, co patří mezi mé TRAVEL ESSENTIALS - nezbytnosti, které musím mít u sebe, když cestuji, ať už letadlem nebo třeba autem. 

Do letadla mívám buď nějakou kabelku (většinou Longchamp, protože mi vyhovuje její velikost a fakt, že se pak dá jednoduše složit) a nebo, pokud mám věcí více, tak mám plátěný batoh od Victoria secret. Před měsícem jsem si také koupila nový batoh od značky Herschel, který je zkrátka úžasný a moc se těším, až si ho vezmu na první dovolenou, která mě čeká již za týden.



TRAVEL ESSENTIALS

Elektronika určitě patří mezi věci, bez kterých se neobejdu během cestování. Nesmí mi chybět mobil, sluchátka, nabíječka, rozhodně ani zrcadlovka se všemi objektivy a iPad. Často s sebou vozím i externí nabíječku na elektroniku, ta je ale teď bohužel rozbitá. Co se týče hudby, dříve jsem ji poslouchala z iPodu, ale ten je také rozbitý (:D), takže se musím spokojit  s mobilem. Zrcadlovku bych sice kvůli úspoře místa mohla dát do kufru, bojím se ale, že by se s ní mohlo něco stát, proto ji mám stále u sebe. 

Polaroid Instax mini 8 od FUJIFILM jsem kupovala loni na podzim a je vážně skvělý. Filmy do něj jsou sice dražší, ale jdou sehnat levněji, např. na Ebay. 



Peněženka spolu s Vašimi doklady a penězi je samozřejmě nutností. Tuto peněženku Michael Kors mám už skoro 2 roky, kupovala jsem ji v Praze v pasáži Myslbek a jsem s ní moc spokojená, je to pro mě ideální velikost. Dále vozím klíče a když je potřeba, tak i pas. 



Bez diáře se neobejdu ani během léta a ani během cestování, mám v něm zapsané totiž úplně všechno. To samé je s černým "zápisníkem" - po něm jsem toužila hodně dlouho a nakonec jsem si ho koupila loni v létě v Anglii. Je od značky Moleskine (stejně jako diář), má tvrdé desky, řádkované papíry a ideální velikost. Píši do něj nápady na články, filmy a seriály, které stojí za vidění, různé nápady a přání. Zkrátka všechno. Dále s sebou vozím i sluneční brýle, většinou alespoň dvoje - jedny sportovnější a druhé elegantní - tyto jsou zrovna od Emporio Armani. Kromě slunečních brýlí s sebou vozím i brýle dioptrické. Nemám sice tolik dioptrií, v běžném životě se bez brýlí obejdu, ale nikdy nevíte, kdy budou potřeba. 
A nakonec nesmí chybět ani malá taštička na drobnosti - mám v ní malý vzorek krému, několik balzámů na rty a prášky.



Mezi další drobnosti patří také další balzámy na rty, gumička do vlasů, ibalginy, kapesníky, malé cestovní zrcátko, malý Nivea krém, deodorant od Adidas a nakonec i malá lahvička na parfém ze Sephory. Je ideální na cestování, protože je malá, a tak nemusíte vozit celou voňavku. 


Oil absorbing sheets jsou papírky, které Vás zbaví mastné lesknoucí pleti, pokud na ni, stejně jako já, trpíte. Výhodou je, že Vám neporuší make-up a Vaše pleť zůstane déle matná. Vozím s sebou také náplasti, protože puchýře a různé otlačeniny se mi bohužel dělají při nošení většiny bot. Visine jsou moje nejoblíbenější kapky do očí a jelikož trpím na začervenalé oči, tak je používám docela často, proto mi nesmí chybět ani na cestách.



To jsou, myslím, všechny věci, které potřebuji během cestování. S sebou do kufru si také přibaluji knihu, ale tu nečtu vyloženě během cest, protože mi to nedělá dobře, ale až v destinaci. Pokud cestuji někam, kde vím, že bude možnost wifi připojení, a tím pádem také psaní a publikování článků,  tak s sebou vozím také notebook. Jelikož ten můj má ale x kilo a je starý 8 let, tak je spíše na obtíž než k užitku. Ale až si pořídím nový, tak ho určitě budu vozit všude s sebou.

Co patří mezi Vaše travel essentials? Liší se od těch mých? :)

4 comments

  1. Pekné vecičky :-) Väčšinu máme podobných!
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  2. SUper článek. Na mém místě bych si také zrcadlovku a celkově dražší elektroniku vždy raději vzala s sebou. Nikdy nevíš kdy ti s kufrem někdo flákne a něco ve vnitř drahýho se ti rozbije. Rozdíl od tebe mám že nenosím žádné diáře . Náplasti na puchýře jsou skvělým tipem, určitě se hodí.

    ReplyDelete
  3. super věci :)) už se těším také na dovolenou až si budu chystat ty svoje...

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Jeej, skvelý post a super tipy na leto :))

    ReplyDelete