BLOGERKA ROKU 2015

Je tu další podzim a s ním i soutěž Blogerka roku 2015. Můj blog byl letos nominovaný v kategorii LIFE. Samotné nominace si moc vážím a i když vím, že zatím nemám dost pravidelných čtenářů na to, aby můj blog postoupil do desítky finálových blogů, i tak jsem Vám o tom chtěla alespoň napsat a na soutěž Vás upozornit. :) 

Již minulý rok jsem soutěž sledovala, hlasovala a fandila mým favoritům. Je to zajímavá zkušenost a příležitost k tomu, aby se blog posunul ještě dále. Jsem samozřejmě vděčná za každého jednoho z Vás, kdo se na blog pravidelně vracíte a rádi mé články čtete, a každičký komentář mi dělá opravdu radost. 

Pokud chcete, můžete pro tento blog hlasovat v kategorii LIFE přímo TADY do 30. 10. 2015. Poté se hlasování ukončí a oznámí se 10 finálových blogů v každé kategorii - fashion, life, beauty, objev roku, food a video. Závěrečné hlasování pak bude probíhat do poloviny listopadu, ale to předbíhám. Podstatné je pro Vás (a pro mě) datum 30.10.2015, tak šup šup hlasujte :) 

Ještě jednou děkuji za samotnou nominaci a uvidíme, jak celá tato soutěž dopadne :) 





4 comments

  1. Gratuluji k nominaci! Jdu se mrknout i na další kategorie a asi zahlasuju :)

    ReplyDelete
  2. Strašně moc gratuluji k nominaci.
    NLlifestyle

    ReplyDelete
  3. Gratuluji, také jsem byla nominovaná. A hrozně moc mě to překvapilo :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    ReplyDelete