THE WHITE DRESS

Uplynulý týden jsem strávila na Tenerife, kde bylo zkrátka nádherně. Už teď mi chybí to teplo a to jsme se vrátili teprve včera. Většinu dní jsme se povalovali na pláži, opalovali se (spalovali se), a užívali si dobrého jídla. Na jeden den jsme si půjčili auto a projeli ostrov křížem krážem - o tom napíši více v příštích článcích. Také jsme celý jeden den strávili v místním velikém aqua parku, kde to bylo opravdu skvělé. 
Co se týče outfitů, příležitost hezky se obléct jsem měla jen některé večery, kdy jsme šli na večeři nebo se projít do centra. Ostatní dny i večery jsem trávila v plavkách. :) 

Bydleli jsme v resortu, kde bylo několik apartmánů, recepce, bazén, nějaká zábava a restaurace. Tyto šaty jsem na sobě měla hned první večer, kdy nás na uvítanou čekalo barbecue s ostatními lidmi. 

Šaty jsem si koupila v Primarku už asi před třemi lety a pořád vypadají dobře. Pásek mám z Ebay, sandálky jsem si koupila toto léto v Chorvatsku v jednom z obchůdků a moc se mi líbí. Kabelku se zlatými cvočky mám také z Primarku. Prstýnky jsou z Forever 21 a hodinky, které nosím snad pořád, jsou od Michaela Korse. 










Speciální poděkování za všechny fotky outfitů na tomto blogu patří mému 13ti letému bratrovi. Většinou si stěžuje, jak ho to nebaví, dělá si s foťákem co chce, ale potom má radost, když se fotky povedou. :)

2 comments