CLARISONIC MIA 2 REVIEW

Clarisonic Mia 2 jsem si po dlouhém váhání koupila na konci loňského roku. Přeci jen, je to poněkud finančně náročnější věc, a tak jsem si před její koupí přečetla mnoho recenzí, viděla několik videí a nakonec jsem se rozhodla si Clarisonic koupit. 

I bought the Clarisonic Mia 2 at the end of last year. It is quite expensive so I wanted to be sure that I was doing the right thing. I read a lot of reviews, saw tons of videos and then decided to buy one. 

Je možné, že z předchozích článků víte, jaká je moje pleť a jaké s ní mám problémy. Pokud byste si chtěli přečíst mou Morning skincare routine, tak ZDE. Akné mi začalo někdy ve 13 letech a vyskytovalo se na typických místech, jako u jiných dětí v pubertě - tedy na čele a bradě. Dnes je mi ale 21 let a stále mám hroznou pleť. Někdy je samozřejmě v lepším stavu, jindy mám pocit, že snad ani nedojdu v našem malém městě na nákup, aniž bych si nedala na obličej make up.

Zajímavé je, že akné nemám vůbec na čele, ani spáncích, vše mi začíná přibližně od hranice pusy směrem dolů, ale na bradě také nic nemívám - pouze tedy na tvářích a nově i na krku. Pokud nějaké dny mám méně akné (a to se nestává tak často), tak stále mám flíčky a zarudlá místa, kterých se mi nedaří zbavit. Má pleť je smíšená - mastná v T-zoně a na krku a na tvářích je spíše suchá. 

Zkráceně, vyzkoušela jsem již všechno, a tím myslím opravdu všechno. Byla jsem na kožním, používala jsem přípravky od doktora i z lékárny, levné i drahé přípravky, různé přírodní značky kosmetiky, masky, marihuanové sádlo, zinkovou mast, Sudocrem, značky jako je Bioderma a La Roche-Posay a stále bez výsledku. Jím zdravě, piji hodně vody, hlídám si dostatek spánku.. Dokonce mám za sebou i chemické peelingy, kdy sem myslela, že pro krásu se už více trpět ani nedá. Peeling mi sice vyhladil nějaké jizvičky, ale s akné mi nepomohl. Rozhodla jsem se proto pro Clarisonic, abych měla pocit, že z hlediska čištění pleti dělám maximum. 

You may know what my skin looks like from the previous articles. My troubles with acne have started when I was 13 years old and it never went away. I used to have acne on my forehead and on my chin (as probably most of the teenagers do). But now I am 21 and I still have to deal with acne. 

I have acne neather on my forehead nor on my chin, all of my acne tends to be on my cheeks and my neck. I have a combination skin - oily T-zone and dry cheeks. 

Long story short, I tried literally everything to make my skin better. I saw the dermatologist, I used the products from the pharmacy, as well as the prescribed ones. I tried the cheap and the expensive products, Bioderma and La Roche-Posay, all of the masks, Sudocrem... none of them worked. I drink a lot of water, I eat healthy and I try to get enough sleep every night. I even tried the chemical peeling which hurt so much. Therefore I decided to go for the Clarisonic. 


Kupovala jsem ho v Sephoře za asi 4 000,- Kč a v balení se nachází i nabíječka, návod, vzorek čistícího gelu a jedna kartáčová hlavice na citlivou pleť. Kartáčové hlavice jsou různé /na citlivou, aknózní pleť, také pro hloubkové čištění.../ a je třeba je měnit každé 3 měsíce, což závisí na tom, jak často Clarisonic používáte. Každý nový kartáč stojí asi 600,-Kč, takže se to celé poměrně prodraží. 

Nejdříve se Clarisonic musí 24 hodin nabíjet, a až poté ho můžete poprvé použít. Jak již název napovídá, má 2 rychlosti - pomalejší a rychlejší. Musíte si samy vyzkoušet, co Vám více bude vyhovovat. Celý proces čištění trvá 1 minutu - 20 sekund je určeno na bradu, 20 sekund na čelo a 10 a 10 sekund na obě tváře. Já jsem si to uzpůsobila podle toho, kde to potřebuji nejvíce, a tak jsem čas na čele a bradě zkrátila a více se věnuji čištění tváří a také krku. 

I bought the Clarisonic from my local Sephora for about 4 000,- czech crowns. It comes with a charger, the instructions, a sample of the cleansing gel and one brush head for the sensitive skin. You can choose between the brush heads for the sensitive skin, acne-prone skin and some others... You should replace them every 3 months depending on how often you use your Clarisonic. 

You have to charge it for 24 hours before the first use. It has two speeds, that´s why it is called Mia 2. The whole cleansing process takes 1 minute - 20 seconds on your chin, 20 seconds on your forehead and 10 seconds on each cheek. I use it more on my cheeks and my neck because that´s where my problematic areas are. 




Říká se, že po prvním týdnu používání Clarisonicu se pleť začne hloubkově čistit a vyjde na povrch všechno to "ošklivé", takže Vaše pleť bude pravděpodobně vypadat hůře, než kdy dřív. To se mi stalo také, po cca týdnu používání jsem měla pocit, že horší už ta pleť ani být nemůže. Poté se to postupně urovnalo a tak zlé už to nebylo. 

Čeho jsem si všimla nejen já, ale i můj mladší bratr je, že pleť je po používání Clarisonicu rozhodně hladší, jemnější, lépe se vstřebávají krémy i ostatní přípravky. Také se snáze aplikuje make up, který teď na pleti vypadá mnohem lépe. Clarisonic používám skoro dva měsíce a to pouze večer. Myslím, že při používání dvakrát denně by to pro pleť bylo již moc náročné a nepřirozené. 

Na Clarisonic nanesu čistící gel od La Roche-Posay, Effaclar a krouživými pohyby pleť čistím, dokud nezmizí všechen make up. Pleť opláchnu studenější vodou a vysuším čistým ručníkem. Poté pleť dočistím tonikem od Neutrogena na aknózní pleť a nakonec aplikuji krém od La Roche-Posay, Effaclar Duo +. Na jednotlivé projevy akné pak na noc používám buď marihuanovou mast a nebo Sudocrem. 

Celé používání Clarosnic je více než příjemné, hezky masíruje pleť a vím, že po jeho použití je pleť dokonale čistá. Avšak, stále se nekoná zázrak ohledně zlepšení mé pleti. Celkově je samozřejmě hezčí, to ano, ale akné stále neustupuje, řekla bych, že se vyskytuje ve stejné míře, jako předtím. Doufám proto, že se stane nějaký zázrak a nakonec se pleť zlepší. Nelituji ale toho, že jsem si Clarisonic koupila, rozhodně to nebyly vyhozené peníze. 

V průběhu března plánuji navštívit alergologii, aby mi řekli, jestli nemám potravinovou intoleranci, což by byl poslední možný důvod mého akné. A opravdu doufám, že mi nějaké testy vyjdou pozitivně a tím se má pleť po 8 letech dá konečně do pořádku. 
Máte někdo zkušenosti s Clarisonic a zlepšením Vaší pleti? Jestli ano, napište prosím do komentářů :)

It is said that after the first week of using the Clarisonic the skin gets worse. So your skin will probably look worse than ever. It happened to me and I felt like it couldn´t get any worse and luckily it didn´t. 

I noticed that my skin got smoother. I couldn´t stop touching it. The skin is also brighter and the facial products were penetrating deeper. Also the way my make up applied was different - it went on smoother and the make up seemed fresher. I have been using the Clarisonic for 2 months now, every evening. 

I put the La Roche-Posay, Efflaclar cleansing gel on the brush head and clean the skin until all the make up comes off. After that I rinse the face with cold water and dry up with a clean towel. Then I use the Neutrogena toner and as the last step I apply the La Roche-Posay Effaclar Duo+ cream. Before I go to bed I usually put the Sudocream here and there on my affected areas. 

The using of the Clarisonic is definitely nice, it massages your skin and it is nice and smooth afterwards. However, it hasn´t helped with my acne yet. So I hope for the miracle to happen. 

In March, I am planning to see an allegrologist to find out whether I have the food intolerance or not. That would probably be my last chance on how to deal with my acne. 
Do you have any experience with the Clarisonic? Did it help to get rid of the acne? Let me know in the comment section. :) 



12 comments

  1. Koupi Clarisonicu už si taky nějaký čas promýšlím a doufám, že byl mohl pomoct na aknózní pleť. Momentálně na to ale zkouším jít od lesa - tedy přírodně - vývar z anděliky, kapky z anděliky, zinek, biosil, čaje na detoxikaci a pročištění jater... Prostě všechno, co slibuje srovnání hormonů.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zinek jsem taky pouzivala, ale bez vysledku, a detoxikacni caje piju zatim jen tyden, tak snad kdyz na to pujdu "zevnitr", tak mi to pomuze. Celkove se procistit, upravit jidelnicek.. protoze "zvenku" v tom problem asi nebude ..

      Delete
  2. Hmmm, nad jeho koupí jsem taky uvažovala .. ale doporučila bych ti určitě zajít si na tu alergologii. Já mám totiž taky hrozné problémy s pletí a po vysazení HA se to ještě zhoršilo. Zjistili mi laktozovou intoleranci, takže jsem omezila mléčné výrobky a mléko jsem úplně vynechala. Pleť se mi o 100% zlepšila, takže to bylo určitě tím mlékem. Navíc se mi hrozně osvědčily výrobky z řady Aknea od Cannaderm .. jejich čistící pěna je úžasná. Tak zkus, třeba ti to pomůže :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já zatím HA mám, a nikdy se mi pleť nezlepšila během jejího používání, tak se docela děsím, co se stane, až jednou vysadím. Ja právě již dva týdny nepiju mlíko, nejím jogurty ani sýry a omezila jsem i máslo, ale bez nej to uplne nejde.. tak uvidím, jestli to bude mit nejaky vysledek a v breznu si tam zajdu :) doufám jen, že mi laktozu nezjisti, protoze se mi jako milovnikovi jogurtu a káv s kakaem bez toho tezko zije... vyrobky z rady Aknea neznam, dekuju za doporuceni, kouknu na ne :)

      Delete
    2. Mám stejnou zkušenost. Přestala jsem pít mléko a omezila bílý cukr a pleť je okamžitě jasnější. Před tím jsem zkoušela různé krémy a některé i pomohly, konopná mast (http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93). Ale nakonec stejně člověk maže krém na pupínky, které vznikají zevnitř. Nevznikají jen tak. Mají k tomu důvod. Pak mi došla jasná věc: Odstraň motor, palivo pupínků a oni zmizí. A povedlo se. Bylo to pro mě docela zjištění. Nikdy předtím jsem o tom takto neuvažovala.

      Delete
  3. Thank you, that makes me happy to hear :) I know now that there is at least one person who reads in English, so it wasn´t a waste of time for me to translate it :))

    ReplyDelete
  4. skvely review, nad timto produktem podobnym jsem uz dlouho premyslela:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju :) je to holt draha investice, ale kdyby nic jineho, ta promena pleti po jeho pouzivani, je znat :)

      Delete
  5. I've heard so many things about the clarisonic that I am so not sure if I should splurge or not lol.
    btw I am a fashion blogger as well :)
    http://Thestylestash.com

    Rafaella Nicoletti xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mainly read the good reviews about it so I didn´t really think about it for a long time:) If I were you, I would go for it :)

      Delete
  6. Akné je můj doposavad velký boj. At se snažím jak chci pořád se mi sem tam nějaký ten pupínek objeví. Můj problém je v tom že mám dosti mastnou plet takže pro akné nejlepší. O takovémhle strojku také uvažuji, no uvidím.

    ReplyDelete
  7. Ja som s Clarisonicom nemala dobrú skúsenosť, 2x som ho musela reklamovať, lebo po 3 týždňoch prestal fungovať. Potom som sa na to vykašlala a kúpila som si Olay Pro X, ktorý má rovnaký efekt, ale je omnoho lacnejší a funguje na baterky, mám ho vyše polroka a nebol s ním zatiaľ žiadny problém. Píšem o ňom aj na mojom blogu: http://igirllifestyle.blogspot.sk

    ReplyDelete